عوارض جراحی پلک

عوارض جراحی پلک

عوارض جراحی پلک

چشم ها یکی از حساس ترین و مهم ترین اعضای صورت است در اولین برخورد نگاه هر فردی را به سمت خود می کشاند و بیان کننده احساسات درونی هر فرد می باشد. پس باید از این عضو مهم و خاص به خوبی و بهترین نحو مراقبت کرد پوست اطراف چشم نسبت به بخش های دیگر بدن از حساسیت بیشتری برخوردار است و بیشتر از هر عضوی تحت تاثیر عوامل محیطی یا افزایش سن قرار می گیرد و شما علائم پیری را در چهره مشاهده خواهید کرد.  جراحی پلک یکی از بهترین گزینه های درمانی و زیبایی است که با بر طرف کردن مشکلات پوست پیرامون چشم از قبیل افتادگی پلک،  پف چشم و ناهنجاری‌ های دیگر انجام می شود تا بتوان حالت چشم ها به روز های جوانی باز گرداند و پس از جراحی نتایج بی نظیری به دست می آورید.  اما نمی توان پس از عمل نتایج قطعی را مشاهده کرد . پس از انجام این جراحی باید دوره نقاهت کوتاه مدتی را پشت سر بگذارید تا عوارض ناشی از عمل به طور کامل بر طرف شود.  مراقبت های توصیه شده توسط پزشک باید به گونه ای انجام شود تا دوره بهبودی به خوبی سپری شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج

جراحی پلک چیست؟

جراحی زیبایی و درمانی پلک به عنوان عمل بلفاروپلاستی نیز شناخته می شود انجام این جراحی را زمانی توصیه می کنند که مشکلاتی مانند پف چشم در پلک بالا و پایین،  افتادگی پلک و یا چسبندگی پوست پلک مشاهده شود.  بنابراین متخصصان در جهت رفع این مشکلات به ترمیم و بازسازی پلک ها می پردازند و جوانی و شادابی را مجدداً به چهره باز خواهند گرداند.  در برخی افراد این مشکلات به دلیل افزایش سن حاصل می شود که اگر به موقع مورد درمان قرار نگیرد شدید تر خواهد شد و بینایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد،  اما اگر این عمل با هدف زیبایی انجام شود حالت چشم ها به شکل مطلوبی تغییر می کند.  این جراحی بر روی یک  یا هر دو پلک به طور همزمان انجام می شود و باید برای انجام آن به کلینیک های معتبر مراجعه کنید تا با خیال راحت این جراحی را بدون عوارض خطرناک انجام دهید . با افزایش سن با ایجاد تغییراتی در ساختار پلک ظاهر افراد سالخورده و افسرده به نظر می رسد  و با جراحی در پلک ها چهره حالتی هوشیار و سرحال پیدا می‌ کند و همچنین میدان دید متقاضیان افزایش می یابد.

همراه با چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم ،  پوست افتاده و شل شده و جمع شدن چربی ها و مایعات در زیر پلک عضلات پلک به مرور زمان ضعیف تر می شوند و شاهد چهره ای پیر و خسته خواهید بود.  این مشکلات دید  افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و به مرور زمان سطح بینایی کاهش می یابد.

مراحل جراحی پلک

عمل زیبایی بلفاروپلاستی را می‌ توان بر پلک بالا و پایین انجام داد  با صلاح دید پزشک ممکن است این عمل بر روی هر دو پلک انجام شود تا مشکلات پوست اطراف چشم به طور کامل از بین برود.

قبل از اقدام به انجام این جراحی باید در مورد مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید چون این عمل از حساسیت بالایی برخوردار است و با عدم آگاهی پزشک ممکن است عوارض خطرناکی حاصل شود.  در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج می توانید انواع عمل های زیبایی چشم را انجام دهید و به نتایج فوق‌ العاده ‌ای دست یابید.

مراحل انجام جراحی زیبایی پلک بالایی

متخصصین زمانی عمل بلفاروپلاستی را انجام می دهند که پوست بالای پلک حالتی شل و افتاده پیدا کند و با جمع شدن چربی ها و مایعات در زیر پلک شاهد پف چشم باشید.  متخصصین برای بهبود وضعیت پلک ها و چشم ها چربی ها و پوست اضافه را حذف می‌ کنند.  با انجام این جراحی پزشک وضعیت پلک ها را به شکل مطلوبی تغییر خواهد داد . در صورتی که این عمل برای افراد مسن انجام شود پوست افتاده بالای پلک در جهت افزایش بینایی برداشته می شود و خستگی و سنگینی چشم ها را به طور کامل از بین می برد.  در نتیجه با چشم هایی هوشیار و زیبا مواجه خواهید شد.

در طی  این جراحی برش ها هم سو با چین‌ های طبیعی پلک بالا ایجاد می شود و کیسه های چربی و مایعات در این ناحیه برداشته شده و در نهایت برش ها با بخیه های غیر جذبی بسته می شود.

مراحل جراحی زیبایی پلک پایین

هدف اصلی جراحان برای پلک پایین جابجایی و یا برداشتن چربی هایی است که در زیر پلک جمع شده است همراه با چربی ها پوست اضافه در این ناحیه از بین می‌ رود تا چهره حالتی شاداب و سرحال پیدا کند.  برش ها در این روش در داخل پلک و یا زیر خط مژه ایجاد می شود . بخیه ها در داخل چشم به صورت جذبی و در زیر مژه غیر جذبی می باشد.  این عمل جزء عمل های سر پایی است که با بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین پس از تایید پزشک شما می توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید.

جراحی پلک
جراحی پلک

مزایای جراحی پلک

  • عمل بلفاروپلاستی بدون نیاز به بیهوشی و به صورت کاملاً سرپایی انجام می شود .
  •  این عمل نیاز به دوره نقاهت ندارد و بهبودی در مدت زمان کوتاهی حاصل می شود.
  •  با مراجعه به کلینیک های تخصصی و انتخاب پزشکی ماهر عوارض بسیار نا چیزی تجربه خواهید کرد.
  • با انجام این عمل میدان دید افزایش یافته و عضلات پلک تقویت و محکم خواهد شد.
  • مدت زمان این جراحی بسیار کوتاه است و می توانید برای همیشه از ماندگاری بی نظیر آن بهره مند شوید و تا سالیان طولانی به ترمیم پلک ها نیاز ندارید .
  • عمل جراحی   پلک ها در طی جلسه برگزار می‌ شود و هزینه این عمل نسبت به عمل‌ های زیبایی دیگر مقرون به صرفه تر می باشد.

کاربرد های جراحی پلک

  • افزایش وسعت دید
  • درشتی چشم ها
  • افزایش اعتماد به نفس
  • بر طرف شدن افتادگی پلک
  • درمان پف بالا و پایین چشم
  • رفع حالت خستگی و سنگینی چشم ها
  • حالت شادابی و سر حالی چشم ها
  • پیشگیری از بیماری های چشمی
  • تقویت عضلات چشم
  • از بین بردن علائم ناشی از افزایش سن در چهره
جراحی پلک
جراحی پلک

بهترین کاندیدای جراحی پلک چه کسانی هستند؟

عمل بلفاروپلاستی با هدف ترمیم و باز سازی پلک ها انجام می شود و مشکلاتی از قبیل پف بالا و پایین چشم افتادگی پلک برطرف خواهد شد.

با این فرآیند زیبایی می توانید علائم ناشی از افزایش سن را از چهره بر طرف کنید.  کسانی که طرفدار چشمانی زیبا و جذاب هستند می توانند از  نتایج این فرایند زیبایی بهره مند شود.

جنبه درمانی این عمل برای افراد مسن و یا کسانی که به طور مادرزادی با افتادگی پلک مواجه هستند مناسب می باشد چون با مماس شدن پلک بالا با مردمک چشم،  وسعت دید کاهش می یابد .  این افراد برای مشاهده اطراف خود فشار زیادی به عضلات پیشانی و گردن وارد خواهند کرد .

عمل بلفاروپلاستی در جهت تغییر فرم چشم ها انجام می‌ شود و باعث درشت تر شدن چشم ها خواهد شد.  این جراحی برای کسانی که چشم های ریز و کوچک با مدل های آسیایی دارند پیشنهاد می شود . خانم های جوانی که زیبایی خود را در اولویت قرار می دهند بیشتر متقاضی این جراحی زیبایی هستند و باید مهارت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک های تخصصی و مشاهده نمونه کار های پزشک و یا جستجو در سایت های مختلف از عوارض این جراحی مطلع شوید.

عوارض جراحی پلک چیست؟

  • کبودی و تورم اطراف چشم

تا چند روز پس از جراحی شاهد تورم چشم ها خواهید بود تا حدی که باز و بسته کردن چشم ها برای شما دشوار است.  متخصصین پیشنهاد می دهند که با استفاده از کمپرس سرد میزان تورم پلک ها را کاهش دهید . در سه روز اول پس از جراحی  استفاده از کمپرس سرد استفاده می شود.  استفاده از کمپرس سرد باید روزی چند بار انجام شود تا بتوان التهاب پلک ها  را نیز کاهش داد.  تورم پلک ها به دلیل جمع شدن مایعات چشمی در زیر پلک ها حاصل می شود و در مدت زمان کوتاهی با استراحت کافی برطرف می شود.  در صورتی که این عارضه بیشتر از دو هفته بر چشم ها مشاهده شد باید پزشک را در جریان قرار دهید .

کبودی عارضه دیگری است که  پس از جراحی اتفاق می افتاد.  این کبودی ممکن است تا گونه ها و پیشانی گسترش پیدا کند.  با ایجاد کبودی ها در این ناحیه نمی توانید شاهد نتایج جراحی باشید و پس از کم شدن این علائم نتایج جراحی به تدریج آشکار می شود . ممکن است کبودی پس از جراحی تا ۱۰ روز طول بکشد.

  • درد پس از جراحی

دردی که در ناحیه پلک ها پس از عمل بلفاروپلاستی احساس می‌ شود به دلیل تغییراتی است که در پلک ها ایجاد شده و باعث تحریک پلک ها می‌ شود.  همراه با این تغییرات در دوره بهبودی درد خفیفی را تجربه می ‌کنید که با مصرف مسکن های مناسب بر طرف می‌ شود.  درد ناشی از جراحی جزء عوارض پس از جراحی است که  فقط باید مسکن هایی که پزشک تجویز کرده را مصرف کنید.  از مصرف مسکن های قوی در این دوره بپرهیزید و حتماً در مورد آن با پزشک مشورت کنید.

  • سوزش و خشکی چشم ها

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی عوارضی مانند قرمزی چشم ها،  سوزش و خشکی چشم  حاصل می شود که با مصرف دارو های مناسب در زمان معین از بین می رود.  سعی کنید در دوره بهبودی از لمس کردن،  دست زدن و فشار دادن پلک ها خودداری کنید چون میزان التهاب پوست را در این ناحیه افزایش می دهد و روند بهبودی کند تر می شود.  متخصصین برای رفع خشکی چشم اشک های مصنوعی را تجویز می‌ کنند . همراه با تغییراتی که در پلک ایجاد می‌شود شاهد سخت شدن پلک ها و اشک ریزی خواهید بود که باز و بسته کردن پلک ها را سخت تر  می کند . تا چند روز پس از جراحی این حس نا خوشایند با شما همراه است که به مرور زمان با التیام یافتن زخم ها  و کاهش تورم و کبودی این مشکلات بر طرف می‌ شود.

اشک ریزی پس از جراحی به دلیل تغییراتی که در پلک پایینی انجام می شود حاصل می‌ شود و  چون حفره های چشمی دچار فشار شده البته این عوارض موقتی و زودگذر است و اگر طولانی مدت شد باید به پزشک اطلاع دهید.

  • حساس شدن چشم ها به نور و تار شدن بینایی

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی  تا چند روز تاری دید را تجربه خواهید کرد که البته جزء عوارض کاملا موقتی است.  تاری دید پس از چند روز بر طرف می شود و پس از بهبودی هیچ نشانه ای از آن وجود ندارد.  پس بهتر است در دوران بهبودی از خسته کردن چشم ها خودداری کنید  همچنین از نگاه کردن به نمایشگر  تلویزیون،  تلفن همراه رایانه و … بپرهیزید.  برخی افراد پس از جراحی ممکن است با مشکلاتی از قبیل نا بینایی و دو بینی مواجه شوند که البته این عارضه به ندرت اتفاق می افتد و پس از چند ساعت بر طرف می‌ شود.

حساسیت چشم ها پس از جراحی از عوارض رایجی است که ممکن است در هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید با اشک ریزی همراه باشد.  پس سعی کنید در این دوره در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتماً از عینک آفتابی استفاده کنید.

  • جای زخم، اسکار، خونریزی و عفونت

متخصصین در جلسه مشاوره محل دقیق برش ها را انتخاب می کنند.  اگر پزشک در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد و برش ها در محلی مناسب ایجاد نشود ممکن است با عوارضی مانند زخم دائمی همراه باشید.  البته این عارضه پس از هر عمل جراحی ممکن است اتفاق بیفتد و باید پس از جراحی روش های مراقبتی را به خوبی به کار بگیرید تا از ایجاد عفونت،  خونریزی و زخم عمیق در این ناحیه پیشگیری شود . در صورت مشاهده عوارضی مانند عفونت سریعاً به کلینیک مراجعه کنید.

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی شاهد کیست های سفید رنگی بر روی پلک ها خواهید بود .  با مشاهده این کیست های سفید کوچک نباید نگران باشید  زیرا هیچ خطری به همراه نخواهد داشت و در مدت زمان کوتاهی بر طرف می‌ شود . متخصصین برای بهبودی سریع این عارضه با عمل ساده کیست ها را خارج می کنند.

اگر پس از جراحی دچار خونریزی در ناحیه پلک ها شدید باید حتما پزشک را در جریان قرار دهید.  چون ممکن است برش های ایجاد شده باز شود و یا لخته خونی در این ناحیه وجود داشته باشد.  با مراجعه به کلینیک این مشکل شما بر طرف خواهد شد.

  • باز شدن محل برش

یکی از عوارضی که احتمال دارد پس از جراحی ایجاد شود باز شدن محل برش پس از برداشتن بخیه ها می باشد.  ممکن است برش ها به خوبی جوش نخورند و باز شود.  متخصصین برای بستن برش های باز شده از چسب های بخیه مخصوص استفاده می کنند تا این مشکل به خوبی بر طرف شود.

  • نا متقارن شدن پلک ها و عدم بسته شدن چشم ها

اگر پزشک  انتخابی شما  مهارت کافی در انجام عمل نداشته باشد و بافت های اضافه به خوبی برداشته نشود مشکلاتی از قبیل نا متقارن شدن پلک ها ایجاد می شود و حتی در برخی مواقع با برداشتن زیاد پوست بسته شدن چشم ها دچار مشکل خواهد شد.  در این شرایط با عوارضی مانند خشکی،  سوزش و تحریک زیاد چشم ها مواجه خواهید شد و حتی ممکن است به عمل‌ های ترمیمی نیاز داشته باشید.

با برداشتن پوست زیاد در پلک پایینی اشک ریزی دائمی حاصل می‌ شود زیرا حفره اشکی دچار فشار شده  است.  با وجود این مشکلات ممکن است زیبایی و بینایی چشم دچار مشکل شود.

  • خونریزی داخلی و آسیب کره چشم

یکی از وظایف مهم پلک ها محافظت از کره چشم می باشد چون این دو عضو بسیار به هم نزدیک اند و ممکن است در حین جراحی به این ناحیه آسیب وارد شود.  در طی این عمل باید مواظب کره چشم و دیگر بافت های چشم بود .  مراحل جراحی باید با مهارت،  ظرافت و تخصص بالا انجام شود.  اگرچه این عارضه به ندرت اتفاق می افتد اما ممکن است فضای داخلی چشم با خونریزی مواجه شود و اعصاب بینایی تحت تاثیر قرار گیرد و به نا بینایی منجر شود.

  • برگشتن و افتادگی پلک ها

اگر این جراحی با  عدم مهارت و به صورت غیر استاندارد انجام شود ممکن است پلک ها حالت برگشته پیدا کند که به علت کشیدگی زیاد بافت های بلک حاصل می‌ شود و پلک به سمت بیرون و یا داخل کشیده می شود.

اگر  در حین عمل بلفاروپلاستی  عضلات بالا برنده پلک دچار آسیب شود مجدداً شاهد افتادگی پلک ها خواهید بود.  در صورتی که عضلات داخلی دچار آسیب نشده باشند این عارضه موقتی است در مدت زمان کوتاهی از بین می‌ رود.

  • تغییر کردن رنگ پلک و پوست پیرامون چشم

در برخی افراد ممکن است پس از جراحی شاهد تیرگی پوست اطراف چشم باشید .  متخصصین برای رفع این مشکل از پماد های مناسب و یا لیزر استفاده می کنند . برای کم کردن این عارضه بهتر است تا مدتی در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

  • نکروز چربی و یا بافت مردگی

با تحریک کردن بافت های غیر هدف در  حین جراحی بافت هایی که در جراحی دچار تغییر می شوند با بافت مردگی همراه خواهند بود و پلک حالتی سخت و توده‌ ای پیدا می‌ کند در این شرایط با لمس کردن پلک ها درد زیادی احساس خواهید کرد.  اگر چه این عارضه در مدت زمان کوتاهی بر طرف می شود  اما باید مورد مراقبت قرار گیرد.  در این شرایط بهتر است پزشک را مطلع کنید تا راهکار درمانی موثر به کار گرفته شود.

  • مشکل باز و بسته شدن پلک ها

به دلیل تغییراتی که در عضلات و بافت های پلک و زخم های ایجاد شده در هنگام پلک زدن  دچار مشکل خواهید شد.  اگر انقباضات پلک خفیف باشد در مدت زمان کوتاهی این عارضه بر طرف می‌ شود و باید آن ها را به آرامی ماساژ دهید. در   برخی مواقع حرکت دادن پلک ها بسیار سخت است و متخصصین برای بهبودی،  جراحی دیگری نیز انجام می‌ دهند.  عمل جراحی ذکر شده که برای اصلاح و رفع این مشکل ایجاد می شود عملی مشکل است که باید توسط پزشکان ماهر انجام شود.

همه عوارضی که در طی جراحی های زیبایی و درمانی انجام می شود فقط مربوط به مهارت پزشک نمی‌ شود و برخی از عوارض به دلیل حساسیت به دارو ها،  عدم مراقبت و شرایط جسمانی فرد ایجاد می شود .  برای به حداقل رساندن عوارض  باید در جلسه مشاوره مراقبت های توصیه شده توسط پزشک را به خوبی گوش دهید و اگر قبلا نسبت به دارو ها و مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک را مطلع کنید.

در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج انواع عمل های زیبایی چشم توسط متخصصین مجرب و حرفه ای با بهترین امکانات پزشکی انجام می شود تا شما بهترین نتایج ممکن را با حداقل عوارض حاصل کنید.  تا کنون در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج عوارض خطرناکی برای متقاضیان حاصل نشده است و همه زیبا جویان عزیز از نتایج بی نظیر جراحی زیبایی رضایت کامل داشته اند.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – جراحی پلک

هزینه جراحی پلک در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج چقدر است؟

هدف از انجام عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی بر  هزینه‌ های درمان تاثیر گذار خواهد بود.  اگر جراحی به دلیل افزایش سن و عوامل مادرزادی انجام شود و برای افزایش میدان دید باشد بیمه مقداری از هزینه ها را پرداخت می‌ کند اما اگر این عمل با هدف زیبایی چشم‌ ها انجام شود همه هزینه‌ ها بر عهده متقاضیان می باشد.  اگر بخواهید عمل بلفاروپلاستی را با جراحی های زیبایی دیگر ترکیب کنید هزینه بیشتری را پرداخت می کنید.  با این عمل تغییرات بیشتری در پلک ها ایجاد شده و زمان بیشتری برای جراحی صرف خواهید کرد.  هزینه ها در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج بر اساس موقعیت جغرافیایی کلینیک،  نوع تکنیک،  زمان انجام جراحی،  تجهیزات مورد استفاده ،  دارو های مصرفی و….. مورد محاسبه تعیین می شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج با کارشناسان و مشاوران دلسوز و با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.  همه مراحل جراحی با مهارت و تخصص بالا انجام می‌ شود در نتیجه شما حداقل عوارض را تجربه خواهید کرد.

مراقبت های قبل از جراحی پلک

در جلسه مشاوره با مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل داشته باشید.  در مورد انتظارات اهداف خود در جلسه مشاوره با پزشک گفت و گو کنید تا متخصص این نوع جراحی را بر اساس اهداف شما برنامه‌ ریزی کند.

  •  دو هفته قبل از جراحی از مصرف آسپیرین،  پرو فن،  ویتامین آ،  ویتامین  ای،  دارو های گیاهی و ….. خودداری کنید. زیرا  با ایجاد اختلال در سیستم گردش خون  روند بهبودی کند تر  می‌ شود و در حین جراحی ممکن است با خونریزی مواجه شوید.
  •  از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.  با مصرف این مواد روند بهبودی کاهش می یابد و دوره نقاهت طولانی مدتی را تجربه خواهید کرد.
  •  پس از پایان عمل جراحی و هنگام بازگشت به خانه ممکن است با تاری دید  مواجه شوید.  بنابراین توصیه می شود که در هنگام بازگشت به خانه یک نفر را به همراه داشته باشید.
  •  از آرایش کردن چشم ها در هنگام مراجعه به کلینیک خودداری کنید.
  •  از قرار دادن لنز های چشمی در چشم خودداری کنید.

 مراقبت های پس از جراحی پلک

  •  پس از ترخیص از کلینیک بهتر است چند روزی در منزل استراحت کافی داشته باشید.
  •  هنگام استراحت زیر سر را بلند نگه دارید تا از فشار آوردن به چشم ها خودداری شود و کبودی و تورم ایجاد شده از بین برود.
  • تا مدتی از خیره شدن به تلویزیون،  تلفن همراه و مطالعه کردن  بپرهیزید و از خسته کردن چشم ها خودداری کنید.
  •  سعی کنید تا چند روز پس از جراحی از منزل خارج نشوید و در صورت خارج شدن حتما از عینک و کلاه استفاده کنید.
  •  ممکن است پس از جراحی پوست اطراف پلک  مقداری تیره شود که البته این عارضه کوتاه و زود گذر است.  متخصصان پیشنهاد می‌ کنند که برای رفع این عارضه در معرض نور خورشید قرار نگیرید .  متخصصین پماد های مناسب را برای رفع این مشکل تجویز خواهند کرد.
  •  استفاده از کمپرس سرد در سه روز اول تورم و کبودی را کاهش می دهد و در سه روز دوم با کمک کمپرس گرم افزایش میزان خون رسانی روند  بهبودی سرعت می‌ یابد.
  • تا سه هفته سعی کنید از انجام فعالیت‌ های سنگین،  جابجایی اشیا سنگین و خم شدن خودداری کنید.
  •  با مشاهده عوارض خطرناک و یا طولانی شدن عوارض به پزشک اطلاع دهید.
جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – جراحی پلک

 اثرات و نتایج

برای به دست آوردن نتایج مطلوب با حداقل عوارض باید در جلسه مشاوره در مورد مراقبت ها و روند درمان  اطلاعات کافی حاصل کنید. شما پس از جراحی نمی توانید شاهد نتایج قطعی درمان باشید. چون تورم پلک ها و کبودی تا مدتی بر چهره شما وجود دارد.  پس از ۱۰ روز کبودی حاصل شده بر طرف می شود و کم کم شاهد تاثیرات درمان خواهید بود.  نتایج  قطعی جراحی را می توانید پس از ۳ تا ۶ ماه مشاهده کنید . اگر مراقبت از پلک  ها  به خوبی انجام شود و در معرض نور خورشید قرار نگیرید همچنین تغذیه مناسبی داشته نتایج جراحی برای شما دائمی خواهد بود.  در غیر این صورت با انتخاب پزشک غیر حرفه ای ممکن است به جراحی های ترمیمی نیاز پیدا کنید  و  دوره بهبودی برای شما طولانی مدت می شود و حتی این عمل ها بسیار سخت خواهد بود .

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است؟

متخصصین توصیه می کنند پس از جراحی درمانی و زیبایی بلفاروپلاستی،  یک تا دو هفته در منزل استراحت کنید.  دوره بهبودی در همه افراد بر اساس شرایط جسمانی و مراقبت های انجام شده متفاوت است.  تورم ایجاد شده در پلک ها پس از هفت روز از بین می رود و کبودی ها تا ۱۰ روز بر سطح پیشانی و گونه ها مشاهده می شود که به تدریج شاهد کاهش این عوارض خواهید بود.  درد ناشی از جراحی با استفاده از مسکن ها بر طرف می شود . برای درمان خشکی چشم  اشک مصنوعی و برای جلوگیری از عفونت در ناحیه پلک ها آنتی بیوتیک باید مصرف شود . یکی از مراقبت های اساسی که می تواند  روند بهبودی را سرعت ببخشد مصرف به موقع دارو ها می باشد.  اگر عوارضی ایجاد شده بیشتر از دو هفته طول کشید باید با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز روش های درمانی موثر به کار گرفته شود.

جراحی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – جراحی پلک

 تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است؟

اولین اقدامی که شما در جهت عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی انجام می دهید مراجعه به کلینیک های تخصصی و انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می باشد.  شما می توانید در جلسات مشاوره با مشاهده نمونه کار های پزشک در مورد مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.  در جلسه مشاوره عکسبرداری از پلک ها  انجام می‌ شود و پزشک در مورد انواع جراحی زیبایی پلک با شما گفت و گو خواهد کرد.  متخصصین معاینات  بینایی سنجی و آزمایش‌ ها را انجام می‌ دهد تا شرایط جسمانی شما مورد ارزیابی قرار گیرد.  پس از ترخیص از کلینیک بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان می‌ توانید در منزل به استراحت بپردازید . پس از هفت روز برای برداشتن بخیه ها همچنین بررسی نتایج عمل مجدداً به کلینیک مراجعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی _هزینه و توصیه ها

 نتیجه گیری

همراه با افزایش سن عضلات و ماهیچه های نگهدارنده پلک ها ضعیف شده و پوست پلک ها برای جمع شدن مایعات و چربی ها شرایط مناسبی را ایجاد می کند.  در نتیجه شاهد عوارضی مانند افتادگی پلک و پف بالا و پایین چشم ها خواهید بود.  با شل شدن پوست بالای پلک میدان دید افراد نیز کاهش می یابد و همراه با از دست رفتن زیبایی اعتماد به نفس افراد  افت می کند .  این عمل با دو هدف زیبایی چشم ها و همچنین رفع مشکلات بینایی انجام می شود و در پایان جراحی با پشت سر گذاشتن دوره نقاهت می توانید شاهد نتایج بی نظیر این عمل باشید.  و چهره ای زیبا،  جوان و هوشیار داشته باشید  البته،  اگر جراحی شما توسط متخصصین مجرب و حرفه‌ ای انجام شود.

در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج انواع عمل های زیبایی چشم با انواع دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود تا شما در دوره بهبودی با عوارض خطرناکی همراه نشوید و بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02691010251

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 18 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicazimieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicazymyh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicazymyh.ir/ty7y

لینک آپارات: https://aparat.com/v/DEStc

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/H1HqP8H4

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicazymyh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/azymyh/status/1482953354552778753?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/Dx-JbUR_sYE

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

شیدینگ لب گوشتی
فیشیال صورت در منزل برای پوست خشک
علل ناتوانی جنسی آقایان
لیفت سینه با ورزش
کمبود چه ویتامینی باعث خال می شود
عمل بوتاکس معده

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی عظیمیه کرج
  • 09120043630-02691010251
  • info@clinicazymyh.ir