هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

کسانی که با مشکل افتادگی پلک های مواجه هستند فکر می کنند که تنها راه رفع این مشکلات در پیرامون چشم فقط با عمل جراحی امکان پذیر است .بنابراین به دلیل ترس از اتاق عمل و عوارض جراحی برای درمان اقدام نمی کنند. همچنین برخی افراد فکر می‌ کنند که انجام روش های لیفت چشم  به چشم های آن ها آسیب وارد می کند و میزان بینایی آن ها را کاهش می دهد . جراحی زیبایی پلک نگرانی های دیگری به همراه دارد و هر کدام دلیلی بر مانع شدن انجام این عمل می باشد .در این مطلب ما سعی داریم در مورد انواع روش های لیفت چشم با شما گفت و گو کنیم تا بتوانیم در برطرف کردن نگرانی های شما سهیم باشیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج

لیفت چشم چیست؟

لیفت چشم به نام‌ های متفاوتی از قبیل لیفت پلک یا بلفاروپلاستی در میان مردم شناخته می شود. این روش در جهت زیبایی و جوان کردن چشم ها انجام می شود و علائم پیری و خستگی چشم را از چهره برطرف می کند. انجام عمل زیبایی با هدف حذف پوست اضافه پلک و درمان پف بالا و پایین چشم و افتادگی پلک ها انجام می شود. همچنین در کنار این مشکلات افتادگی گوشه چشم  نیز رفع خواهد شد. چین و چروک و خطوط ناشی از افزایش سن  برطرف می شود. شما با انجام لیفت چشم می توانید چهره خود را به زمان جوانی خود بازگردانید.

لیفت چشم فقط برای  اهداف  زیبایی انجام نمی شود  و می تواند در جهت درمان نیز مورد استفاده قرار گیرد. مثلاً افرادی که به دلیل افزایش سن به درمان افتادگی پلک خود می‌ پردازند تا بتوانند میزان افتادگی پلک های خود را کاهش دهند تا دید‌ بیشتری داشته باشند. انجام لیفت در نوع های مختلفی انجام می شود که شامل لیفت گوشه چشم،  دور چشم،  گودی زیر چشم،  زیر چشم افتادگی چشم‌ ها و پوست پیرامون چشم می باشد. انجام لیفت چشم به روش های مختلفی امکان پذیر است که ما در ادامه مطلب درمورد آن ها توضیحاتی برای شما ارائه خواهیم داد .

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – لیفت چشم

دلیل افتادگی پلک یا پف زیر چشم چیست؟

با افزایش سن به تدریج میزان کلاژن های سطح پوست کاهش می یابد و با از دست رفتن رطوبت و چربی پوست حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری آن از بین می رود. در نتیجه ما به مرور زمان متوجه افتادگی پلک های خود و تغییر حالت چشم ها خواهیم بود. در پلک فوقانی افتادگی پلک سبب ایجاد پوست اضافه خواهد شد که به قدری زیاد است که تا روی مژه  ها پیش می رود. این مسئله در میدان دید افراد ایجاد اختلال می کند. همچنین در پلک پایینی لایه های چربی در زیر پوست پلک تجمع می یابند و باعث تورم و پف زیر چشم خواهد شد. این مشکل به دلیل ضعیف شدن غشای نگهدارنده چربی پیرامون چشم و ماهیچه های این ناحیه اتفاق می افتد.  لیفت چشم را می توان در هر دو پلک انجام داد. شما با انجام این روش زیبایی می‌ توانید نشانه های افتادگی پلک و پف چشم را از بین ببرید و چشمانی با حالت طبیعی و زیبا داشته باشید.

بهترین کاندیدای لیفت چشم چه کسانی هستند؟

انواع  لیفت  چشم  در جهت درمان افتادگی پلک ها و رفع پف بالا و پایین چشم انجام می‌ شود .در نتیجه هر فردی که به  دلایل مختلفی با این مشکلات مواجه هستند می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند. با انجام این روش زیبایی به غیر از به دست آوردن زیبایی چهره می توانید دید بهتری داشته باشید و احساسات درونی خود را بهتر بروز دهید. پس اگر شما جزء کسانی هستید که در هنگام خیره شدن به آینه پلک های خود را به سمت بالا می برید و احساس می کنید که باید به فکر لیفت چشم باشید این عمل برای شما مناسب است. لیفت چشم به صورت عمل های جراحی و غیر جراحی امکان پذیر است. کسانی که متقاضی این عمل ها هستند باید شرایط بدنی مساعدی داشته باشند. همچنین بتوانند درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل داشته باشد و انتظار معجزه نداشته باشند.  متخصصان زیبایی سعی می کنند با انجام این عمل های زیبایی همه مشکلات پوست اطراف چشم شما را برطرف کنند تا چشمانی زیبا و جذاب را به شما هدیه کنند.  اما نباید انتظار داشته باشید که این عمل دقیقاً چهره شما را همانند روز های جوانی کند.

وراثت یکی از دلایل مهم در ایجاد افتادگی پلک و یا پف چشم است  پس اگر شما در خانواده هستید که اعضای آن با این مشکل مواجه هستند باید در جهت انجام این عمل زیبایی اقدام کنید.  متخصصان زیبایی توصیه می‌کنند که متقاضیان باید سن ۲۲ سالگی را پشت سر گذاشته باشد تا ماهیچه‌ های آن ها رشد کافی کرده باشند. در برخی مواقع با صلاحدید پزشک این عمل در سنین پایین‌ تر نیز انجام می شود.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – لیفت چشم

روش های مختلف لیفت چشم چیست؟

تاکنون روش‌ های مختلفی برای  رفع مشکلات پیرامون چشم و زیبایی آن ابداع شده است. هر کدام از این روش ها در تکنیک های مختلف و با ابزار و وسایل های متفاوتی انجام می شود .تا بتوان نقاط مشخص شده از پلک را مورد بازسازی قرار داد. انتخاب هر کدام از این روش ها بر اساس نظر پزشک تعیین می شود که بر حسب  آناتومی بدن فرد و انتظاری که از عمل لیفت چشم دارد انجام می‌شود. تا بتوانند نتایجی مطلوب رضایتبخش حاصل کنند.

لیفت چشم با نخ

این روش لیفت همانند روش های دیگر لیفت با نخ با نخ هایی از جنس پروتئین به نام  PDO انجام می شود.  این نخ ها در بدن قابل جذب هستند به دلیل حساسیت و ظرافت بالای پوست اطراف چشم از نخ های ظریف‌ تری برای این ناحیه استفاده می شود.  عمل لیفت با نخ همراه با بی حسی موضعی انجام می شود و نیاز به بیهوشی عمومی ندارد. متخصصان با بی حسی موضعی احتمال درد و میزان عوارض را به حداقل می رسانند.  این فرایند زیبایی تقریباً یک ساعت طول می کشد و متخصص با سوزن هایی بسیار ریز و مخصوص نخ PDO را در زیر پوست پلک جایگذاری می کنند.

یکی از مزایای بی‌نظیر این روش این است که هیچ زخمی بر سطح پوست ایجاد نمی‌شود و آسیبی به چشم وارد نخواهد شد. متخصصان محل عبور سوزن را به خوبی مشخص می کنند تا هنگام انجام عمل به بافت چشم آسیبی وارد نشود. میزان ماندگاری این روش تقریباً ۱۲ تا ۱۸ ماه می باشد. البته عواملی مانند نوع  و تعداد نخ و سوخت و ساز بدن بر میزان ماندگاری موثر خواهد بود. در نتیجه باید گفت که این عمل زیبایی نتایج دائمی به همراه ندارد و پس از پایان دوره ماندگاری و از بین رفتن اثرات آن چشم ها به حالت قبل باز می گردد و پس از پایان دوره می توانید برای ترمیم مجدد این عمل را تکرار کنید.

لیفت چشم با دستگاه پلکسر

استفاده از دستگاه پلکسر یکی از روش های غیر جراحی برای لیفت چشم می باشد که با کمک ماده پلاسما صورت می‌گیرد. در این روش پس از تاباندن پلاسما به لایه های سطحی پوست،  پوست از حالت جامد به حالت گاز تبدیل می شود. گرمای ناشی از آن سبب لیفت و سفتی پوست اطراف چشم خواهد شد. با انجام این عمل نیاز به برش و بخیه نیست و فقط چربی ها و لایه های اضافه پیرامون چشم با انرژی گرمایی به حالت گاز تبدیل می شوند. یکی از نتایج بی نظیر این فرایند افزایش تولید کلاژن در سطح پوست می باشد. ماندگاری این عمل تقریباً پنج سال می باشد.

برخی افراد فکر می کنند که حرارت بالای دستگاه ممکن است پوست اطراف چشم آن ها را بسوزاند در صورتی که این فکر اصلاً درست نیست. پلاسما از طریق جرقه هایی بر سطح پوست ایجاد می کند و میزان تولید کلاژن سرعت می یابد. جرقه های ایجاد شده هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کند و فقط لایه های سطحی پوست را گرم می کند. استفاده از دستگاه پلکسر برای خانم های باردار،  کسانی که ایمپلنت یا دندان فلزی دارند،  افرادی که از باتری های قلبی استفاده می‌کنند ، همچنین مبتلایان به بیماری های استخوانی سرطان و واریس انجام نمی شود.

لیفت چشم با جراحی

با لیفت چشم با جراحی افرادی که دچار افتادگی پلک شدید شده اند می توانند مشکل خود را به خوبی حل کنند. همچنین این عمل برای اصلاح افتادگی پلک بالا و رفع پف بالا و پایین چشم و حذف پوست اضافه در پیرامون چشم مورد استفاده قرار می گیرد. متخصصان زیبایی در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج بلفاروپلاستی یا جراحی را برای افرادی که می خواهند در کنار افتادگی پلک،  چین و چروک اطراف چشم خود را نیز برطرف کنند پیشنهاد می کنند.  باید به این نکته توجه کنید که جراحی برای برطرف کردن سیاهی زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی موثر نیست و باید از روش های دیگر برای رفع آن ها استفاده کرد.

لیفت چشم با جراحی تقریبا یک ساعت طول می کشد. که اگر بخواهید در طی این عمل افتادگی و پف با پلک بالا و پایین را درمان کنید باید زمان بیشتری را در نظر بگیرید. معمولاً این عمل در بیمارستان های تخصصی و با بی حسی موضعی انجام می شود.

اگر جراحی بر پلک بالا و پایین انجام شود متخصصان جراحی را از پلک بالا آغاز می کنند و برش های کوچکی در امتداد چین طبیعی پلک ایجاد می کنند. چربی ها و مایعات جمع شده در زیر پلک استخراج شده و با برداشتن پوست اضافه و بخیه زدن این عمل زیبایی به  پایان می رسد.  متخصصان به شما توصیه می کنند که پس از ۳ تا ۶ روز برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید. در روش لیفت پلک پایینی نیاز به بخیه ندارد.

نتایج لیفت چشم با جراحی تقریباً چندین سال طول می کشد و نیاز به ترمیم و تمدید مجدد ندارد. اگر افراد بتوانند سبک صحیحی در زندگی در پیش بگیرند و از پوست اطراف چشم خود به خوبی محافظت کنند می‌توانند تا سالیان دراز از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند. اگرچه با بالا رفتن سن مجدداً علائم پیری در چهره مشخص می شود و ممکن است شما پس از ۵ تا ۷ سال نیاز به ترمیم مجدد داشته باشید. البته این موضوع بیشتر در مورد پلک بالا  صدق می کند و پلک پایین به ترمیم نیاز ندارد.

برای افزایش تاثیرات جراحی لیفت چشم می توانید آن را با عمل های دیگری زیبایی ترکیب کنید که شامل لایه برداری لیزری،  لیفت ابرو،  تزریق ژل و لیفت پیشانی می باشد تا بتوانید نشانه های جوانی و زیبایی را در چهره خود واضح تر کنید. لیفت چشم با جراحی به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه مطلب با آن آشنا می شوید.

لیفت چشم با جراحی پلک بالا

افتادگی پلک بالا چهره را خسته و افسرده نمایان می کند وقتی پلک بالا از حالت طبیعی خود خارج شود و به سمت پایین آویزان شود به آن افتادگی پلک بالا گفته می شود.  معمولاً این عارضه در افراد سنین بالا بیشتر رایج است که باعث می شود بینایی آن ها را نیز دچار اختلال کند. با رفع این مشکل چهره جوان و هوشیار می شود. همچنین با برداشتن پوست اضافه در این ناحیه چشم ها مجدداً به حالت طبیعی خود باز می‌ گردد.

در عمل جراحی پلک بالا همسو با چین های طبیعی پلک برش ها ایجاد می شود و بر اساس میزان افتادگی چربی ها ، بافت ها و پوست اضافه پلک بالا برداشته خواهد شد .این عمل باعث تقویت عضلات اطراف چشم نیز می شود و چشم ها حالت طبیعی خود را پیدا می کنند. پس از پایان عمل برش های ایجاد شده با بخیه بسته می شوند. بخیه ها بسیار ظریف زده می‌ شود و پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها بر روی پلک باقی نمی ماند.

لیفت چشم با جراحی پلک پایین

رایج ترین مشکل که در پلک پایین اتفاق می افتد پف زیر چشم می باشد. که در افرادی که سن بالایی دارند بیشتر مشاهده می شود .البته برخی از جوانان نیز با این مشکل مواجه هستند و چهره آن ها همیشه خواب آلوده و غمگین به نظر می‌ رسد و این موضوع برای آن ها آزاردهنده است. متخصصان زیبایی علت اصلی پف زیر چشم را تجمع چربی ها در این ناحیه می دانند .در برخی مواقع در سنین پایین میزان پف چشم بسیار خفیف است که به مرور زمان با از دست رفتن حالت ارتجاعی پوست شدت آن نیز افزایش می یابد.

لیفت چشم با جراحی نتایج بی نظیری به همراه دارد و مشکلات پیرامون چشم را رفع می کند. در این روش مانند عمل افتادگی پلک بالا برش هایی ایجاد می شود این برش ها در زیر خط رویش مژه و یا داخل پلک ایجاد خواهد شد که چربی های تجمع یافته از این طریق استخراج می شوند.‌ در نهایت متخصصان با استفاده از دستگاه لیزر فرکشنال ‏co۲ در جهت بستن برش ها اقدام می کنند.

متخصصان زیبایی بر اساس شدت پف چشم و سن بیمار محل برش را انتخاب می کنند. سپس چربی ها استخراج می شوند و یا در صورت نیاز جابجا خواهند شد .با انجام این عمل پلک پایین به حالت طبیعی خود باز می گردد .در جراحی پلک پایین ماهیچه ها برای طبیعی تر شدن نتایج مقداری کشیده تر می شوند.

لیفت چشم با روش های خانگی

منظور از روش های خانگی برای لیفت چشم روش ‌هایی است که از پیری زودرس پوست اطراف چشم، افتادگی پلک و پف چشم پیشگیری می کند. کسانی که در سنین بالا قرار دارند و دچار افتادگی پلک شدید هستند این روش برای آن ها موثر نیست. روش های خانگی پف چشم و افتادگی پلک را درمان نمی کند و در جهت پیشگیری از این علائم انجام می شود. حال اگر شما می ‌خواهید برای سفت کردن پوست اطراف چشم خود روش های لیفت خانگی را یاد بگیرید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ماسک سیب و عسل

سیب ها را خرد کرده و به حالت پوره در بیاورید. سیب های آماده شده را با مقداری عسل مخلوط کنید ماسک را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه  روی پلک ها قرار دهید .پس از زمان تعیین شده ماسک را به آرامی با آب ولرم بشویید.

چای کیسه ای

چای کیسه ای را به مدت چند ساعت در فریزر بگذارید سپس ۲۰ دقیقه آن  را بر روی پلک خود قرار دهید.

ماسک بابونه و خیار

برای درست کردن این ماسک باید گل های بابونه را بجوشانید و صبر کنید تا خنک شود. سپس آن را با نصف خیار رنده شده مخلوط کنید و در یخچال قرار دهید روزی دو بار از این ماسک به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پلک ها قرار دهید.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – لیفت چشم

لیفت چشم چه مزایایی دارد؟

افزایش اعتماد به نفس

این عمل زیبایی باعث جوان تر و شاداب شدن چهره و چشمان شما خواهد شد. پس در نتیجه سبب افزایش اعتماد به نفس شما می شود و شما می توانید راحت تر و با خیال راحت در موقعیت های مختلف زندگی حاضر شوید.

عوارض خفیف

لیفت چشم به روش های مختلف انجام می شود و هیچ کدام هیچ آسیبی به چشم های شما وارد نمی‌کند .حتی جراحی پلک نیز جزء ایمن ترین روش های زیبایی پلک ها می باشد. چون عوارض آن ها موقتی و زودگذر است و شما می توانید پس از مدت کوتاهی به محل کار خود باز گردید و فعالیت‌ های خود را مانند گذشته ادامه دهید.

افزایش میزان بینایی

این مزیت بی نظیر برای افرادی که در سنین بالا قرار دارند بسیار اهمیت دارد. زیرا افتاده شدن پلک ها بر روی مژه و میدان دید آن ها را کاهش و محدود می کند. بنابراین با حذف پوست اضافه در اطراف چشم میزان بینایی آن ها افزایش می یابد و دید بهتری را تجربه می‌کنند.

ماندگاری بالا

انواع روش های لیفت  تقریباً بالا تر از یک سال است. روش های موقتی را می توان پس از پایان دوره ماندگاری مجدداً تکرار کرد. اما لیفت چشم با جراحی ماندگاری طولانی مدتی دارد و حتی با سبک صحیح زندگی و مراقبت مناسب از پوست اطراف چشم و تا سالیان طولانی نیاز به ترمیم نخواهید داشت.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – لیفت چشم

عوارض لیفت چشم چیست؟

روش های لیفت چشم بدون جراحی عوارض خاصی به همراه ندارد و با مقداری عوارض خفیف همراه است. البته با انجام این عمل در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج شما کمترین عوارض را تجربه خواهید کرد .چون در جلسه مشاوره شما در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفتگو می کنید و پزشک دقیقا عمل را بر اساس نظر شما پیش می برد .تاکنون هیچ عوارضی مبنی بر نارضایتی متقاضیان در کلینیک عظیمیه کرج گزارش نشده است و رضایت زیبا جویان در این کلینیک نشانه مهارت و تخصص بالای پزشکان می باشد. البته باید توجه داشته باشید که پزشک نمی تواند دقیقا همه انتظارات شما را عملی کند .بنابراین شما باید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل داشته باشید و با مشاهده نمونه کار های پزشک و فیلم زیبایی لیفت با نتایج آن آشنا شوید.

از عوارض رایج لیفت چشم خشکی چشم است که پزشک برای رفع این مشکل قطره های مصنوعی برای تامین رطوبت چشم تجویز می کند. البته نباید در مصرف آن زیاده روی کنید. همچنین ورم و کبودی نیز از عوارض طبیعی است که پس از یک تا دو هفته رفع می شود.  پس از عمل چشم های شما زود تر از قبل خسته می شود پس نباید به چشمان خود فشاری وارد کنید و در صورت نیاز و احساس خستگی چشمانتان را ببندید و استراحت کافی داشته باشید.

عوارض نادری که احتمال ایجاد آن بسیار کم است شامل:

  • تغییر رنگ پلک ها
  • خونریزی
  • عفونت
  • فرورفتگی و بیرون آمدگی پوست پلک
  • بسته نشدن چشم ها
  • اختلال بینایی

می باشد. باید توجه کنید که این عوارض بسیار نادر است و برای هر کسی رخ نمی دهد .در صورت مراجعه هرکدام از این عوارض باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج انواع روش های زیبایی چشم توسط کادر مجرب و حرفه ای امکان پذیر می باشد.

هزینه لیفت چشم در کلینیک چقدر است ؟

هزینه ها در هر نوع لیفت متفاوت است و به روش انتخابی شما بستگی دارد. در روش‌ های جراحی شما هزینه بیشتری نسبت به روشه ای غیر جراحی پرداخت خواهید کرد. اگر چه موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز بر هزینه ها موثر می باشد. عوامل دیگری مانند سن فرد، میزان افتادگی پلک یا پف چشم ، وسایل و تجهیزات مورد استفاده، میزان مهارت و تخصص پزشک و مدت زمان عمل از عوامل دیگر تاثیرگذار بر هزینه ها می باشد. اگر هر کدام از روش های لیفت با روش های زیبایی دیگر از قبیل لیفت پیشانی، شقیقه، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و…. همراه باشد هزینه ها افزایش می ‌یابد.

اگر لیفت چشم به منظور اهداف درمانی مورد استفاده قرار گیرد بیمه هزینه آن را قبول می کند در غیر این صورت هزینه ها با هدف زیبایی چشم ا تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار نمی گیرد و همه هزینه ها بر عهده خود شخص می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج می ‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت چشم

  • اگر شما متقاضی هر کدام از روش های لیفت چشم هستید باید دو هفته قبل از درمان از مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین موترین و دارو های ضد التهابی مانند پروفن خودداری کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک وسایل مورد نیاز خود از قبیل قطره ‌چشمی، کمپرس سرد و حوله تمیز با خود به همراه داشته باشید.
  • دو هفته قبل از درمان از مصرف انواع دخانیات و نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری کنید. از لنز های آرایشی و طبی استفاده نکنید.
  • آزمایش ها و معاینات لازم را انجام دهید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را آگاه کنید.
  • شب قبل از عمل استراحت کافی داشته باشید و قبل از عمل آرایش چشم نداشته باشید.
لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – لیفت چشم

 مراقبت های پس از انجام لیفت چشم

  • استراحت کافی داشته باشید.
  • از خیره شدن به تلویزیون، تلفن همراه و کامپیوتر بپرهیزید و مطالعه نکنید.
  • از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • از منزل خارج نشوید و در صورت ضرورت از عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرد و غبار و باد خودداری کنید.
  • دارو های تجویز شده را به موقع مصرف کنید .
  • تا ۸ ساعت از شستشوی چشم ها و رفتن به حمام بپرهیزید.
  • از انجام فعالیت های سنگین، خم شدن و جابجایی وسایل سنگین بپرهیزید.
  • تا یک هفته از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید.
  • از دستکاری پلک ها بپرهیزید.
  • تغذیه مناسب داشته باشید.

اثرات و نتایج

اینکه شما تشخیص دهید کدام روش لیفت برای شما مناسب تر است در جلسات مشاوره تعیین می‌ شود .پزشک با کشیدن پوست پیشانی شما و بررسی میزان افتادگی بهترین روش را به شما پیشنهاد خواهد کرد. اگر با کشیدن پیشانی ابرو های شما تغییر کرد لیفت ابرو پیشنهاد می شود. در غیر این صورت شما باید لیفت چشم را انتخاب کنید. در برخی مواقع پزشک انجام هر دو عمل را همزمان مناسب می داند.

لیفت چشم در جهت بالا کشیدن پلک ها و درمان افتادگی پلک صورت می گیرد . لیفت گوشه چشم سبب کشیدگی و تغییر حالت چشم ها خواهد شد و نمی‌ تواند مشکلات پیرامون چشم را به خوبی رفع کند.

روش های خانگی که در طی مقاله برای شما بیان شد در جهت پیشگیری از افتادگی پلک و پف چشم انجام می ‌شود و به عنوان  روش درمانی محسوب نخواهد شد.

لیفت چشم به روش های مختلفی انجام می شود بنابراین میزان ماندگاری و مدت اثر گذاری متفاوت خواهد بود. روش لیفت با نخ تقریباً ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد .

در روش پلکسر شما می توانید با اعمال مراقبت های مناسب پنج سال از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید .

روش های جراحی مدت ماندگاری طولانی مدت است و شما در طی سالیان دراز نیاز به ترمیم مجدد خواهید داشت. همچنین شما با کمک روش هایی از قبیل تزریق بوتاکس یا ژل می توانید تاثیرات و میزان ماندگاری روش ها را افزایش دهید. هر کدام از روش های لیفت سبب رفع پف بالا و پایین چشم، افزایش میزان بینایی و از بین رفتن چین و چروک های پلک بالا و پایین و درمان پف چشم خواهد شد. پس شما می توانید زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید.

تزریق بوتاکس یکی از روش‌ های لیفت ابرو است و در جهت بالا کشیدن ابرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. همراه با کشیدگی ابرو ها افتادگی پلک نیز برطرف می شود. اما نمی توان بوتاکس را روشی مناسب برای لیفت چشم معرفی کرد.

دوره نقاهت پس از لیفت چشم چقدر است؟

معمولاً روش‌ های غیرجراحی عوارض خاصی به همراه ندارد و افراد می‌توانند پس از انجام آن به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند. پس از لیفت چشم با جراحی نیاز به بستری شدن در بیمارستان نیست و شما می توانید پس از پایان جراحی به منزل بازگردید و دوره نقاهت را در منزل سپری کنید. تقریباً دوره نقاهت در این روش یک هفته می باشد و بهتر است در این دوره فعالیت های خود را محدود کنید تا از فشار آمدن به چشم هایتان پیشگیری کنید. یکی از عوارض ناشی از جراحی خشکی چشم است که با کمک قطره های چشمی رفع می شود. کبودی و تورم نیز در طی یک تا دو هفته برطرف خواهد شد. متخصصان پس از انجام لیفت به شما پیشنهاد می کنند که از رانندگی کردن خودداری کنید. تغذیه مناسب، استفاده از کمپرس سرد و قرار گرفتن در معرض نور خورشید روند بهبودی را سرعت می بخشد. پیشنهاد متخصصان ما در کلینیک عظیمیه کرج این است که لیفت چشم با جراحی بهتر است با دستگاه لیزر انجام شود تا میزان عوارض به کمترین حد خود برسد.

تعداد جلسات لیفت چشم چقدر است؟

متخصصان در طی جلسات مشاوره شدت مشکلات پوست اطراف چشم، سن و شرایط بدنی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا بهترین روش لیفت را برای شما پیشنهاد کنند. روش جراحی در طی یک جلسه انجام می شود و مدت زمان آن به نوع عمل و انتظارات شما بستگی دارد. لیفت با نخ نیز در یک جلسه انجام می شود اما میزان ماندگاری آن موقتی است. پس از پایان دوره ماندگاری شما می توانید مجدداً این عمل را تکرار کنید. لیفت چشم با دستگاه پلکسر در طی دو تا سه جلسه انجام می شود. البته تعداد جلسات بر حسب میزان افتادگی پلک ها و پف چشم تعیین می شود. این جلسات با فواصل یک ماه صورت می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02691010251

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 18 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicazimieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicazymyh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicazymyh.ir/2j9j

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicazymyh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicazymyh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicazymyh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

علت جوش در نقاط مختلف صورت
شیدینگ لب گوشتی
فیشیال صورت در منزل برای پوست خشک
علل ناتوانی جنسی آقایان
لیفت سینه با ورزش
کمبود چه ویتامینی باعث خال می شود

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی عظیمیه کرج
  • 09120043630-02691010251
  • info@clinicazymyh.ir