جراحی پلک یا بلفاروپلاستی _هزینه و توصیه ها

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی _هزینه و توصیه ها

 جراحی پلک یا بلفاروپلاستی_هزینه و توصیه ها

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی و بهبود ظاهر پلک ها است. این جراحی بر روی پلک بالا و یا پایین و حتی به طور همزمان بر روی هر دو انجام می شود.

جراحی پلک با هدف زیبایی پوست اطراف چشم و رفع مشکلات عملکردی پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد .

در طی این نوشتار تصمیم داریم در مورد هدف های این فرایند،  کاربرد ها و هزینه ها و عوارض آن توضیحاتی ارائه دهیم

مزایای جراحی پلک شامل موارد زیر می باشد:

  • جراحی پلک با برداشتن پوست اضافه و چربی های تجمع یافته در زیر پلک ها که به دلیل افزایش سن ایجاد شده انجام می شود و از ایجاد چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم پیشگیری می‌ کند.
  • چشم ها یکی از مهمترین ارکان زیبایی صورت است و جراحی پلک بهترین روش برای زیبایی و جوانسازی آن می باشد. در طی این عمل نیاز به بستری شدن در بیمارستان نیست و همه مراحل آن با بی حسی موضعی انجام می شود.
  • پس از انجام جراحی پلک عوارض بسیار خفیف است و در طی چند روز کاملا برطرف می شود. و پس از آن دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری خواهید کرد .
  • اگر جراحی توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام شود یکی از بی خطر ترین و بهترین روش های زیبایی و درمانی محسوب می شود.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک چیست؟

علت اصلی جراحی پلک از نظر متقاضیان برداشتن پوست اضافه پلک های افتاده می باشد . در طی این جراحی پوست اطراف چشم لیفت و سفت می شود تا چهره ظاهری جوان و جذاب پیدا کند .

در برخی مواقع جراحی برای رفع مشکلات بینایی انجام می‌ شود.  در طی این فرایند درمانی پوست اضافه و بافت های چربی که  در پلک بالا و پایین جمع شده‌ اند برداشته می‌ شود و در برخی مواقع فقط پوست اضافه ان حذف خواهد شد.

جراحی پلک بالا را لیفت پلک یا بالا بردن پلک نیز می نامند و نباید  به عنوان درمان افتادگی چشم یا پتوز اشتباه بگیرید. در طی جراحی افتادگی چشم تاندون ها و عضلات بالا برنده محکم می شوند تا مشکلات بینایی آن ها برطرف شود.

در طی درمان افتادگی پلک بالا،  برداشتن پوست اضافه برای رفع سنگینی و خستگی چشم ها انجام می شود.  پس این دو جراحی با هدف متفاوت انجام می‌ شود اما هردو افتادگی پلک را رفع خواهد کرد.

بلفاروپلاستی زیبایی

جراحی زیبایی پلک از نظر متخصصان و پزشکی ضرورتی برای انجام آن  نمی باشد اما می‌ تواند ظاهر چشم‌ ها را جوان و زیبا کند.

همانطور که می دانید پلک بالا و حتی پلک پایین بر اثر افزایش سن و جمع شدن چربی ها در زیر آن باعث متورم شدن و پف  زیر پلک ها می شود و این موضوع افتادگی پلک ها را به همراه دارد.

وقتی با افزایش سن عضلات نگهدارنده پلک ها ضعیف شده و پوست حالت سفتی خود را از دست می دهد کیسه های چربی که در زیر پلک جمع شده بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و زیبایی و شادابی چهره را از بین می برد.

این موضوع باعث می شود چهره حالت پیر و خسته پیدا کند.

متخصصانی که می توانند جراحی زیبایی پلک را انجام دهند متخصصان چشم،  جراحان پلاستیک و گوش و حلق و بینی می باشند.

جراحی درمانی پلک زمانی انجام می‌ شود که پوست اضافه بالای پلک سنگینی چشم‌ ها را به همراه داشته باشد و دید افراد دارد دچار اختلال کند. برخی افراد به دلیل متورم  بودن چشم ها عینک زدن برای آن ها مشکل است و نمی توانند حتی از لنز های طبی استفاده کنند.

جراحی پلک بهترین گزینه برای رفع مشکلات آن ها است.  با انجام بلفاروپلاستی التهابات پوستی که به دلیل قرار گرفتن چین های پلک بر روی هم ایجاد شده بر طرف می‌ شود و جزء کاربرد های دیگر جراحی محسوب می شود .

در برخی افراد پلک ها به قدری سنگین و افتاده هستند که فرد مجبور است برای نگاه کردن به مسیری جلو تر به عضلات پیشانی و گردن خود فشار زیادی وارد کند و به مرور زمان با خستگی این عضلات مواجه خواهد شد.

پس یکی از کاربرد های درمانی  جراحی پلک این موضوع می باشد.

این نوع بلفاروپلاستی نیز مانند جراحی زیبایی پلک توسط جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی،  متخصصان چشم،  و زیبایی انجام می شود.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – بلفاروپلاستی

مراحل انجام بلفاروپلاستی

جراحی پلک را می توان به طور همزمان بر روی هر دو پلک و یا به طور جداگانه بر پلک بالا و پایین انجام داد.

در طی این عمل برش هایی هم جهت با چین های طبیعی پلک در زیر شکاف پلک بالایی و یا کمی پایین تر از خط مژه در پلک پایین ایجاد می شود.

برش ها به گونه ای ایجاد می شود که پس از گذراندن دوران بهبودی نمی‌توان جای آن را تشخیص داد.  محل برش ها زمانی تعیین می‌ شود که پزشک در حال معاینه چشم ها باشد.

در این جراحی پوست اضافه و کیسه های چربی با مهارت بالا برداشته خواهد شد.

برای ایجاد برش ها از ابزار های دقیق استفاده می شود و پس از پایان مراحل جراحی محل برش با چسب بخیه و یا نخ غیر جذبی بسته می شود.

میزان برداشت چربی ها و بافت های اضافه در اطراف چشم در طی جراحی توسط پزشک تعیین می شود .

متخصصان به مواردی مانند ساختار عضلانی صورت،  استخوان ها و تقارن ابرو ها نیز توجه زیادی خواهند داشت.

در برخی از کلینیک ها برای جراحی از لیزر CO2 استفاده می‌ کنند تا به نتایج دلخواه دست یابند و تا جوانسازی لایه های سطح پوست بهتر انجام شود.

با انجام این عمل چین و چروک های ریز نیز برطرف خواهد شد.

کاربرد های بلفاروپلاستی

به طور کل کاربرد های جراحی پلک شامل موارد زیر می باشد:

  • برطرف کردن افتادگی پوست پلک فوقانی که چین و چروک های سطح پلک را ایجاد می کند و مشکلاتی در انحنای سطحی کانتور به وجود می‌آورد .
  • برطرف کردن افتادگی پلک که به دلیل سنگینی پوست اضافه بالای چشم اتفاق می افتد و بینایی افراد را کاهش می دهد.
  • درمان پف و تورم پلک بالا
  • درمان پف و تورم پلک پایین
  • درمان افتادگی پلک که باعث می شود سفیدی  زیر چشم بیشتر مشخص شود.
  • حذف پوست اضافه و چین و چروک های سطح پلک پایین
  • درشت تر شدن چشم ها و افزایش اعتماد به نفس
  • از بین بردن التهابات ناشی از افتادگی چین های پلک بر روی یکدیگر

بهترین کاندیدای بلفاروپلاستی چه کسانی هستند؟

نمی توان دقیقا گفت که چه کسانی برای انجام جراحی پلک مناسب هستند چون افراد باید قبل از انجام جراحی با متخصصین چشم و زیبایی در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج مشورت داشته باشند.

البته شما می توانید با مطالعه مطالب در سایت ها و یا تماس با کلینیک اطلاعاتی در این زمینه حاصل کنید  و از مشاوران بخواهید تا وقتی حضوری برای گفت و گو با پزشک در نظر بگیرد.

به طور کلی اگر در اطراف چشمتان شاهد پوستی متورم و افتاده هستید جراحی پلک گزینه مناسبی برای رفع این مشکلات است. در برخی مواقع تورم و پف چشم به دلیل ایجاد حساسیت و آلرژی رخ می دهد.

بنابراین باید قبل از اقدام به درمان از افتادگی پلک به دلیل افزایش سن رخ داده مطمئن شوید.

اگر همه شرایط در جهت بهبود وضعیت پلک ها مناسب باشد شما باید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل داشته باشید . در طی این جراحی شاهد تاثیرات چشمگیری در زیبایی چهره و چشم های خود خواهید بود و نباید انتظار معجزه داشته باشید.

چون پس از جراحی نیز روند پیری امری اجتناب ناپذیر است و با گذشت سالیان دور باید مجدداً این جراحی را برای ترمیم نتایج اعمال کنید

به طور کلی کسانی که از سلامتی کامل برخوردارند و می‌ توانند مراقبت های توصیه شده پس از جراحی را به خوبی انجام دهند نتایج بی نظیری در بهبود وضعیت پلک ها حاصل خواهند کرد و تا ۱۵ سال از ماندگاری آن ها لذت خواهند برد.

برخی از بیماری ها باعث می شود که شانس شما برای انجام جراحی پلک کاهش یابد. بیماری هایی از قبیل اختلالات انعقادی،  مشکلات سیستم ایمنی،  بیماری های ویروسی مانند (ایدز و هپاتیت)،  فشار خون و دیابت کنترل نشده مواردی هستند که شمارا از انجام این جراحی منع می کنند.

اگر بتوانید این بیماری ها را درمان و کنترل کنید هیچ منعی برای انجام جراحی وجود ندارد.

کسانی که سیگار می کشند یا به طور همزمان دخانیات مصرف می‌ کنند کاندیدای مناسبی برای جراحی پلک محسوب نمی شوند زیرا مصرف دخانیات سرعت بهبودی را کاهش می دهد .

متخصصین توصیه می کنند که چند هفته قبل از جراحی باید مصرف دخانیات قطع شود.

متخصصان با تجربه در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج قبل از اقدام به جراحی همه شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا مشخص شود که آیا شما متقاضی مناسبی برای جراحی پلک هستید یا خیر؟؟

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – بلفاروپلاستی

عوارض بلفاروپلاستی چیست؟

یکی از مهم ترین عوارضی که می توان پس از جراحی پلک به آن اشاره کرد مشکل بستن چشم هاست . این عارضه در طی چند هفته از بین می رود .

در طی دوران بهبودی شما باید از قطره های چشمی که توسط پزشک تجویز شده استفاده کنید تا از خشک شدن چشم های خود پیشگیری کنید.

درد ناشی از جراحی با مصرف مسکن‌ های تجویز شده کنترل می شود اگر احساس درد شدید باشید از مصرف خودسرانه دارو های دیگر خودداری کنید و حتماً به پزشک اطلاع دهید.

از عوارض دیگر جراحی پلک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دوبینی و تاری دید
  • برجای ماندن جای زخم و مشخص بر سطح پلک ها
  • عفونت پلک
  • کوتاه شدن پلک ها
  • باقی ماندن پوست اضافه در اطراف چشم
  • بی حسی پلک ها

کبودی و تورم در اطراف چشم امری کاملاً طبیعی است که با کمک کمپرس سرد به مرور زمان کاهش می یابد. متخصصان برای کاهش تورم دارو های مناسبی تجویز می کنند. همچنین استفاده از کمپرس سرد بسیار کمک دهنده است.

کلینیک زیبایی عظیمیه کرج یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی پوست و مو می باشد که با سابقه درخشان نتایج بی‌نظیری برای متقاضیان عزیز حاصل کرده است.

در این کلینیک متخصصان همواره تلاش می‌ کنند تا عوارض را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زیبا جویان عزیز به نتایج دلخواه و رضایت بخش دست یابند. شایعترین عوارضی که می‌ توان از همه جراحی های زیبایی نام برد عدم رضایت از نتایج می باشد.

این عارضه به دلیل انتخاب کلینیک نا معتبر و پزشکان غیر حرفه ای ایجاد می شود.  کسب نتایج عالی در این کلینیک زیبایی تضمین کیفیت کار متخصصان در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه بلفاروپلاستی چقدر است؟

هزینه جراحی پلک برای همه متقاضیان عزیز متفاوت است و بر اساس عواملی مانند:

آزمایش هایی که پزشک برای قبل از عمل و بررسی وضعیت جسمانی متقاضیان تجویز می کند.

هزینه دارو ها و مراقبت هایی که بعد از عمل جراحی انجام می شود. مطمئنا برای انتخاب پزشکان مجرب و حرفه ای باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر هزینه ها می باشد

پس از جراحی متقاضیان می توانند دوره نقاهت را در منزل سپری کند بنابراین هزینه‌ای درجهت بستری شدن پرداخت نخواهند کرد.

اگر جراحی با هدف درمان و افزایش میدان دید انجام شود بیمه بخشی از هزینه ها را پرداخت خواهد کرد اما اگر با هدف زیبایی صورت گیرد همه هزینه ها بر عهده متقاضی می باشد.

هزینه ها در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج بر اساس نیازها و اهداف زیبا جویان عزیز مشخص میشود مثلاً اگر جراحی بر هر دو پلک انجام شود هزینه ها بیشتر می شود برای آگاهی بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی

همه مراحل جراحی پلک تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

در این عمل بی حسی موضعی در اطراف چشم تزریق خواهد شد و برای کاهش استرس دارو های آرامبخش به شکل خوراکی یا تزریقی توسط افراد دریافت می شود.

در برخی مواقع با صلاحدید پزشک عمل جراحی با بیهوشی عمومی انجام می‌ شود.

در جلسه مشاوره پزشک توضیحاتی در این زمینه برای شما ارائه خواهد داد که شامل موارد زیر می باشد.

  • متخصصان با نشان دادن نمونه کار های خود به شما سعی می کنند انتظارات شما را نسبت به نتایج عمل واقع بینانه تر کنند.
  • دو هفته قبل از جراحی از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون، دارو های ضد التهابی، مسکن ها،  مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید. زیرا این دارو ها باعث افزایش خونریزی در حین جراحی خواهد شد.
  • در روز جراحی باید دارو هایی که پزشک توصیه کرده را مصرف کنید.
  • در هنگام حضور در کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید .
  • در هنگام مراجعه به کلینیک یک نفر را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.
  • تا چند ساعت قبل از جراحی از خوردن غذا و نوشیدن مایعات خودداری کنید.
  • استرس نداشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.
  •  از لنز های طبی و آرایشی استفاده نکنید.
  • پس از پایان جراحی پلک شما از بیمارستان مرخص می شوید و نیاز بستری شدن در بیمارستان ندارید مگر این که بخواهید جراحی دیگری انجام دهید.

مراقبت های پس از بلفاروپلاستی

  • از دستکاری کردن پلک ها و مالیدن چشم ها خودداری کنید.
  • استفاده از کمپرس سرد در ۳ روز اول و کمپرس گرم در ۳ روز دوم عوارض ناشی از جراحی را به شدت کاهش می دهد.
  • استراحت کافی داشته باشید .
  • زیر سرتان را با کمک دو بالش بلندتر از بدن قرار دهید.
  • دارو های تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.
  • تا یک ماه از خم شدن، خیره شدن به کتاب،  رایانه و صفحه موبایل بپرهیزید.
  • تغذیه مناسب داشته باشید.
  • تا سه روز از شستشوی چشم ها خودداری کنید.
  • در معرض نور خورشید، گرد و غبار و باد قرار نگیرید.
  • هنگام خارج شدن از خانه حتماً از عینک آفتابی استفاده کنید.
  • تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی جابجایی اشیاء سنگین و خم شدن بپرهیزید.
بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – بلفاروپلاستی

اثرات و نتایج

اگر برای ترمیم و بهبودی پلک های خود به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید و مراقبت های توصیه شده پس از جراحی را به خوبی اعمال کنید می‌ توانید نتایج بی نظیری در این زمینه حاصل کنید.

این جراحی در جهت درمان افتادگی پلک، برطرف کردن پف بالا و پایین چشم،  رفع خطوط و چین و چروک های سطح پلک و افزایش میدان دید انجام می شود. بنابراین می توانید نتایج زیادی در این زمینه حاصل کنید.

ممکن است تا مدتی رنگ پلک های شما تیره شود با مراقبت از پلک  ها و قرار نگرفتن در معرض نور خورشید این مشکل برطرف می شود.

شما بلافاصله پس از جراحی نمی توانید نتایج جراحی را مشاهده کنید و باید مقداری صبور باشید .

پس از دو هفته عوارض جانبی جراحی کم کم کاهش می یابد و نتایج قطعی پس از ۳ تا ۶ ماه قابل مشاهده می باشد.

با عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی چشم ها درشت تر می شوند و به دلیل برطرف شدن پف و افتادگی پلک ها حالت چشم ها بسیار زیبا و جذاب خواهند شد.

با انتخاب پزشک ماهر و اعمال مراقبت ها به شکل مطلوب می توانید تا ۱۵ سال از زیبایی و جوانی چشم های خود لذت ببرید.

 

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

 کانتوپلاستی (Canthoplasty)  یا عمل چشم گربه ای چیست؟

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت

دوره نقاهت پس از بلفاروپلاستی چیست؟

پس از انجام عمل جراحی پلک ، پزشک برای پیشگیری از عفونت آنتی بیوتیک های موضعی را مورد استفاده قرار می دهد. در طی این جراحی معمولاً پانسمان چشم انجام نمی شود.

در روز های اول پس از جراحی باید دائماً از کمپرس سرد به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استفاده کنید. انجام این عمل میزان تورم و کبودی را کاهش می دهد.

در روز دوم چند ساعت یک بار  استفاده از کمپرس سرد پیشنهاد می شود.

پس از سه روز استفاده از کمپرس گرم برای افزایش میزان خون رسانی و کاهش عوارض توصیه می شود.

دارو های تجویزی بر اساس شرایط هر فرد توسط پزشک تعیین می شود و در صورت داشتن درد،  مسکن های تجویز شده را استفاده کنید.

از مصرف خودسرانه مسکن های قوی بدون مشورت پزشک بپرهیزید.

پس از جراحی و با از بین رفتن اثرات بیهوشی و بی حسی کم کم احساس درد خواهید کرد اما به طور کلی جراحی پلک جز عمل های ایمن و بی خطر است و عوارض ناشی از آن در مدت زمان کوتاهی از بین می‌ رود.

شما به بهبودی کامل دست می یابید. اگر در طی دوران بهبودی در  بینایی دچار مشکل شدید و یا درد داشتید حتما به متخصصین ما در کلینیک زعفرانیه تهران مراجعه کنید.

تا چند روز پس از جراحی، پوست اطراف چشم شما متورم، کبود و قرمز می‌ شود اما این عوارض کاملا طبیعی هستند و نباید نگران این موضوع باشید.

ممکن است مقداری سفیدی چشم شما قرمز شود برای بهبودی کامل در دوره نقاهت از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

استفاده از لنز های طبی تا پایان از بین رفتن تورم ممکن نیست و ممکن است چشم شما را اذیت کند پس سعی کنید در این دوران عینک را جایگزین لنز های طبی قرار دهید. البته هنگام گذاشتن و برداشتن عینک باید آرام تر رفتار کنید تا به پوست اطراف چشم آسیبی وارد نشود.

بخیه های ایجاد شده پس از ۴ تا ۷ روز برداشته می شود و بخیه های جذبی که در داخل پلک زده می شود به مرور زمان جذب می شود.

تعداد جلسات عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

همان طور که گفته شد یکی از مهم ترین اقداماتی که برای جراحی پلک در نظر گرفته می شود انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر می باشد. در طی این جلسات پزشک با معاینات و آزمایش‌ های لازم وضعیت جسمانی شما را می سنجد تا مشخص شود که شما می توانید از نتایج این عمل بهره‌مند شوید یا خیر !!

پزشک در جلسه مشاوره مراقبت های قبل و بعد از جراحی را برای شما شرح می دهد تا به نتایج بهتری دست یابید و در نهایت جراحی پلک در طی یک جلسه انجام می شود . مدت زمان جراحی به نوع جراحی و هدفی که جراحی برای آن انجام می‌ شود بستگی دارد.

اگر جراحی با هدف زیبایی انجام شود باید بافت و چربی بیشتری برداشته شود بنابراین زمان بیشتری نیاز دارد. پس از ۵ تا ۷ روز برای بخیه های غیر جذبی و بررسی نتایج عمل به کلینیک مراجعه خواهید کرد.

نتیجه گیری

همه انسان ها به داشتن چهره ای زیبا و جوان  تمایل دارند . بنابراین طبیعی است که در پی راهی مناسب و دائمی باشند تا آثار پیری را از چهره خود بر طرف کنند.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی پروسه ‏ای  موثر است که طی آن پوست اضافه پلک همراه با  چربی‏ های حبس شده در زیر پلک برداشته می شود.

این جراحی  باعث کاهش حجم چربی پشت پلک و باز شدن چشم ها همچنین رفع چین و چروک های پوست اطراف چشم  می شود و  شادابی و جوانی را به چهره هدیه می دهد.

در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج انواع عمل های زیبایی چشم توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود تا شما زیبا جویان عزیز بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02691010251

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 18 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicazimieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicazymyh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicazymyh.ir/dujn

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicazymyh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicazymyh

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

علت جوش در نقاط مختلف صورت
شیدینگ لب گوشتی
فیشیال صورت در منزل برای پوست خشک
علل ناتوانی جنسی آقایان
لیفت سینه با ورزش
کمبود چه ویتامینی باعث خال می شود

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی عظیمیه کرج
  • 09120043630-02691010251
  • info@clinicazymyh.ir