روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

همه انسان ها کم یا زیاد در طی دوره های مختلف زندگی خود تیرگی و سیاهی را در زیر چشمانشان تجربه کرده اند. اغلب مردم فکر می‌کنند که این عارضه به دلیل خستگی و کمبود خواب ایجاد شده است. اما این موضوع یکی از دلایل ایجاد سیاهی زیر چشم می باشد و عوامل دیگری در ایجاد شدن این عارضه وجود دارد. میزان تیرگی از قهوه ای تا آبی تیره و سیاه بر حسب نوع پوست هر فرد در زیر چشم نمایان می شود و اغلب در افرادی که پوست تیره دارند بیشتر مشاهده می‌شود.

دلایل و راه های درمان سیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم نشانه عدم سلامتی و بیماری خاصی نیست و نباید پس از مشاهده آن نگران وضعیت سلامتی خود باشید. معمولاً رویت این عارضه به دلیل تغییر در روند زندگی روزمره هر فرد می باشد.

عوامل مختلفی سبب ایجاد سیاهی دور چشم می شود که شامل:

  • وراثت یا عوامل ژنتیکی
  • هایپر پیگمنتیشن افزایش تولید زیاد رنگدانه های پوست
  • کم خوابی یا عادت های اشتباه در هنگام خوابیدن
  • تحلیل رفتن چربی ها در زیر چشم
  • نازکی و ظرافت پوست اطراف چشم
  • قرار گرفتن مدت طولانی در معرض نور خورشید
  • کم آبی بدن
  • افزایش سن
  • استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی
  • مصرف برخی از قطره های چشمی
  • مالیدن چشم ها
  • کمبود آهن یا کم خونی
  • اختلالات تیروئید
  • حساسیت ها و واکنش های آلرژیک از قبیل تب یونجه
  • برخی بیماری ها مانند درماتیت

می باشد.

غالباً افرادی که پوست تیره دارند، افراد مسن و کسانی که در اعضای خانواده شان سابقه این عارضه را دارند دچار تیرگی و سیاهی در اطراف چشم خود می شوند.

خبر خوش در این زمینه این است که می ‌توان با تغییر دادن عا دت های روزانه و کمک گرفتن از روش‌ های درمانی به راحتی در برخی موارد تیرگی و سیاهی زیر چشم را رفع کرد. در این مقاله ما برخی از روش‌های خانگی برای درمان سیاهی دور چشم را به شما معرفی می کنیم.

خواب کافی داشته باشید.

یکی از دلایل مهم مشاهده حلقه های سیاه رنگ در زیر چشم نداشتن خواب کافی و یا گذراندن دوره های استرس زا می باشد. بهتر است برای رفع این مشکل از عواملی که باعث استرس و اضطراب شما می شود دوری کنید و تقریباً ۸ ساعت خواب کافی و مفید داشته باشید.

در هنگام استراحت از بالش بلند استفاده کنید.

اگر تیرگی چشم شما در هنگام صبح قابل رویت است به احتمال زیاد وضعیت قرار گرفتن سر هنگام خواب مناسب نیست. اگر هنگام خوابیدن سرتان پایین تر از بدن قرار بگیرد مایعات بدن به سمت سر حرکت می ‌کند و سیاهی دور چشم را ایجاد می کند. پس بهتر است در هنگام خوابیدن و استراحت از یک بالش بلند استفاده کنید تا وضعیت خود را بهبود ببخشید.

از ماسک صورت خیار استفاده کنید.

استفاده از برش های کوچک خیار بر روی چشم تورم و خستگی چشم ها را کاهش می دهد.

خیار حاوی آب و ویتامین c می باشد که در تامین رطوبت و تغذیه پوست موثر می باشد.

یکی از ترکیبات خیار سیلیکا است که پوست برای سلامتی و شادابی به این ماده نیاز ضروری دارد.

از چای کیسه‌ای استفاده کنید.

چای کیسه ای بر کاهش تیرگی و پف چشم بسیار موثر می باشد. چای حاوی ماده ای به نام کافئین است که دارای خاصیت آنتی اکسیدان می باشد و برای سلامتی پوست ضروری است.

در این روش می توانید از انواع چای کیسه ای شامل چای سیاه، سبز یا دمنوش های گیاهی می توانید استفاده کنید. پس از قرار دادن چای کیسه ای در آب جوش صبر کنید تا سرد شود و یا آن را درون فریزر بگذارید و به عنوان کمپرس سرد بر روی پلک ها قرار دهید.

درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم
درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

ماساژ صورت با روغن های گیاهی

اگر شما جزء دسته افرادی هستید که به روغن های گیاهی علاقه دارید باید بدانید که این روغن ها در کاهش میزان تیرگی اطراف چشم بسیار موثر می باشند. این روغن ها را می توان تنها و یا با ترکیب کردن با روغن های دیگر مورد استفاده قرار داد تا نتیجه مطلوب تری حاصل شود. روغن هایی از قبیل:  روغن بابونه،  رازیانه،  اسطوخودوس، گل رز و نارگیل بهترین روغن ها برای کم کردن تیرگی زیر چشم می باشد. شما می توانید پوست اطراف چشم خود را با این روغن ها به آرامی ماساژ دهید.

جوان سازی پوست با گلاب

همه ما می ‌دانیم که گلاب بوی بی نظیر و فوق العاده ای دارد و در آرام کردن پوست خسته بسیار موثر می باشد. همچنین سبب جوانی و شادابی پوست می شود .در این روش پنبه کوچکی را با گلاب آغشته کنید و ۱۵ دقیقه بر روی پوست اطراف چشم قرار دهید. بهتر است این کار را روزانه چندین بار تکرار کنید تا نتیجه مورد دلخواه و رضایت بخش خود را حاصل کنید.

 از رتینوئید ها استفاده کنید.

رتینوئید ها میزان کلاژن سازی و جوان سازی پوست را افزایش می دهند. اگر پوست شما نازک شده است و علت سیاهی اطراف چشمتان به دلیل نازکی پوست است از  محصولات حاوی رتینوئید استفاده کنید. این مواد در اغلب محصولات و کرم های محافظ پوست وجود دارد و به راحتی می توانید از داروخانه تهیه کنید.

ماسک شیر استفاده کنید.

یکی از ترکیبات لبنیات ویتامین A می باشد که این ویتامین حاوی رتینوئید است و سبب روشن شدن پوست و رفع تیرگی می شود. شما می توانید پنبه یا پد آرایشی خود را به شیر آغشته کنید و به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست قرار دهید. ماسک شیر را روزی دو بار استفاده کنید تا نتایج مطلوبی حاصل کنید.

پوست خود را با سیب زمینی مغذی کنید.

سیب زمینی مقدار زیادی ویتامین c می باشد و سبب جوانسازی پوست می شود. برای به دست آوردن خواص بی‌نظیر سیب زمینی بهتر است آن  را رنده کرده تا ترکیبات آن استخراج شود سپس با کمک یک پد یا پنبه آن  را بر نواحی اطراف چشم بمالید و پس از ۱۰ دقیقه ناحیه مورد نظر را با آب ولرم بشویید.

از عصاره گوجه و لیمو استفاده کنید.

گوجه حاوی ماده ‌ای به نام لیکوپن است که نوعی آنتی اکسیدان است که برای سلامتی قلب، عروق و بینایی انعطاف پذیری  و نرم کردن پوست بسیار موثر می باشد.  لیمو سبب سفیدی پوست می ‌شود. که با ترکیب مقداری از آب گوجه و لیمو به اندازه برابر می توانید تیرگی پوست اطراف چشم خود را برطرف کنید. البته قبل استفاده از این ماسک آن را بر روی پوست دست امتحان کنید و در صورت ایجاد نشدن التهاب و قرمزی با کمک پنبه ای آن را برای اطراف چشم استفاده کنید و پس از ۱۰ دقیقه پوست را با آب ولرم بشویید.

از محلول آب پرتقال و گلیسیرین استفاده کنید.

همه ما می ‌دانیم که پرتقال سرشار از ویتامین هایی از قبیل A وC می باشد که هر دو در جهت داشتن پوستی درخشان،  روشن، جوان و شاداب به ما کمک زیادی می کند. اگر می خواهید میزان درخشش پوستتان بیشتر شود از چند قطره بیشتر گلیسیرین استفاده کنید و با آغشته کردن پنبه با محلول آن را بر روی پوست بمالید.

روغن ویتامین E را شب ها بر روی پوست بمالید.

ویتامین E دارای رادیکال های آزاد است که از ایجاد چین و چروک و خطوط بر سطح پوست و علائم پیری پیشگیری و مبارزه می کند. شب ها چند قطره از ویتامین E را بر قسمت های تیره پوست چشم هایتان بمالید و ماساژ دهید و صبح آن را به آرامی و با آب ولرم شستشو دهید.

با روغن نارگیل پوست خود را مرطوب کنید

روغن نارگیل خاصیت ضد التهابی دارد و ماده ای طبیعی است که رطوبت پوست شما را تامین می‌ کند. به همین دلیل تاثیر فوق‌ العاده‌ای در جلوگیری از چین و چروک ها بر سطح پوست دارد.  روغن نارگیل را شب ها بر روی پوست اطراف چشم خود بمالید و تا صبح بر روی پوست بماند و هنگام بیدار شدن آن را با آب ولرم بشویید.

برای رفع التهاب از زردچوبه استفاده کنید.

زردچوبه همانند روغن نارگیل ماده ای ضد التهابی است. البته زردچوبه حاوی آنتی اکسیدان نیز می باشد و تاثیر بی نظیری در درمان تیرگی و کاهش دادن حلقه های سیاه چشم دارد.  با ترکیب آب آناناس و زردچوبه خمیری درست کنید . قبل از استفاده از خمیر در اطراف چشم آن را بر روی پوست دست امتحان کنید تا  اگر دچار حساسیت شدید از مالیدن آن در اطراف چشم خودداری کنید.  در صورت عدم حساسیت ماسک را ۱۰ دقیقه بر پیرامون چشم بمالید و پس از زمان معین پوست را با دستمال تمیز پاک کنید . مصرف روزانه این ماسک توصیه می‌ شود.

صورتتان را ماساژ دهید.

باماساژدادن ملایم صورت و پوست پیرامون چشم میزان خون رسانی و گردش خون افزایش می یابد و از تجمع خون در مویرگ ها پیشگیری می کند. سعی کنید به طور روزانه و عادت با کمک کرم صورت پوست صورتتان را ماساژ دهید تا در ریلکس کردن عضلات و افزایش خون رسانی کمک کننده باشید.

از مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید.

مسلما پوست خشک نسبت به انواع پوست های دیگر زودتر مستعد چین و چروک می‌ باشد و عارضه هایی مانند  لکه های پوستی،  علائم پیری و چین و چروک ها بیشتر رویت می شود.  مصرف کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب ها سبب سلامتی و شادابی پوست می شود. حتماً سعی کنید از ضدآفتاب های SPF دار استفاده کنید تا پوستتان را در مقابل خورشید و رادیکال های آزاد مراقبت کنید.

مایعات زیاد بنوشید.

تقریباً نیمی از بدن انسان ها را آب تشکیل داده است. کم‌آبی (دهیدراته شدن) نتایج ناخوشایندی به همراه دارد و باعث تیرگی و خشکی پوست نیز می شود. با نوشیدن آب زیاد در طول روز سلامتی سلول های بدن خود را تضمین کنید.

مواد غذایی کلاژن دار بخورید.

با افزایش سن،  عضلات و ماهیچه های نگه دارنده چشم ها ضعیف تر می شوند شما می توانید با مصرف غذا هایی که حاوی ویتامین c هستند و میزان هیالورونیک اسید را در بدن افزایش می دهد در جهت تقویت عضلات کمک کننده باشید . هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود که نقش مهمی در تولید کلاژن و جوان سازی پوست ایفا می کند.  با افزایش سن تولید هیالورونیک اسید و ذخایر آن در بدن کاهش می یابد. پس شما باید با مصرف ویتامین c از پوست خود محافظت کنید.

ویتامین c در مواد غذایی از قبیل انواع مرکبات،  توت فرنگی،  فلفل قرمز و انواعی کلم و… وجود دارد.

غذاهای حاوی امگا ۳ مصرف کنید.

امگا ۳ در مواد غذایی از قبیل گردو یا ماهی سالمون وجود دارد. امگا ۳ نوعی اسید چرب است که سبب بهبود گردش خون می شود و از تیرگی های زیر چشم که به دلیل تجمع خون در رگ ها ایجاد می شود پیشگیری می کند . مصرف امگا ۳ در بهبودی رنگ پوست بسیار موثر می باشد.

مواد غذایی حاوی آهن را فراموش نکنید.

آنمی یا کمبود گلبول های قرمز یکی از دلایل مهم ایجاد سیاهی دور چشم می باشد. این مشکل با مصرف غذاهایی از قبیل گوشت قرمز،  حبوبات و غلات،  کشمش، خرما و… در بدن برطرف می‌ شود و برای داشتن پوستی سالم و شاداب بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

عادت‌های غذایی خود را تغییر دهید.

مصرف غذاهای پر نمک،  سبب افزایش آب میان بافت ها می شود و با تورم بافت ها با مشکلاتی از قبیل پف‌ چشم مواجه می شوید. مصرف مشروبات الکلی نیز باعث کمبود آب در بدن خواهد شد و یکی از عوامل مهم تیرگی زیر چشم می باشد. با تغییر و اصلاح عادت های غذایی از قبیل مصرف کم نمک و یا الکل پوست خود را شاداب و با طراوت نگه دارید.

از مصرف داروهایی که سبب حساسیت می شود خودداری کنید.

اگر شما در کنار سیاهی دور چشم با علائمی از قبیل آلرژی یا حساسیت مواجه هستید به پزشک مراجعه کنید. مصرف آنتی هیستامین ها، دارو های ضد حساسیت،  میزان تیرگی زیر چشم های شما را کاهش می دهد.

استعمال دخانیات ممنوع

سیگار یکی از علائم هشدار دهنده انواع بیماری ها می باشد و در سیاهی دور چشم بسیار مقصر است. زیرا باعث کاهش ویتامین c در بدن می‌شود که خود عاملی مهم برای تیرگی زیر چشم خواهد بود.

با ترک کردن این عادت مضر میزان کلاژن سازی در پوست افزایش می‌ یابد و پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.

درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم
درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

انواع روش های کلینیکی برای سیاهی دور چشم

راهکار هایی که تا کنون در طول مقاله به شما معرفی شد برای کسانی مناسب است که در سنین جوانی دچار سیاهی دور چشم شده اند. روش های کلینیکی  درمان‌ های مناسبی برای انواع سیاهی زیر چشم با هر نوع پوست و سنی می باشد که در ادامه مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.

یکی از رایج ترین و معروف ترین روش های درمانی کلینیکی استفاده از لیزر می باشد.

عامل اصلی ایجاد حلقه های سیاه در پیرامون چشم شامل افزایش تولید رنگدانه های پوستی( ملانین)،  کاهش خونرسانی یا گردش خون ضعیف در اطراف چشم می باشد.

تیرگی زیر چشم ها بر اساس میزان طول موج،  تابش اشعه و کم و زیاد شدن نور در ناحیه مورد نظر درمان می شود. این روش به طور قطعی و به سادگی در مدت زمان کوتاهی حلقه های سیاه رنگ در اطراف چشم را برطرف می کند.

نوع لیزر بر اساس دلایل ایجاد سیاهی دور چشم مورد استفاده قرار می گیرد که به دو دسته تقسیم می شود.

لیزر های لایه بردار

لیزر فرکشنال co۲ و لیزر گارنت برای تحریک لایه سطحی پوست که محل تجمع رنگدانه های اضافه می باشد. همچنین رگ های خونی در غشای زیرین پوست برای افزایش گردش خون کاربرد دارد.

لیزرهای غیر لایه بردار

لیزر کیوسوئیچ،  لیزر پالس و لیزر فرکشنال نوعی لیزر است که سبب تحریک پوست برای کلاژن بیشتر و محکم شدن بافت می شود.

میزان عوارض در این نوع لیزر نسبت به لیزر های لایه بردار کمتر است و جزء ویژگی های خاص این عمل محسوب می شود.

بر اساس نوع تیرگی پیرامون چشم که شامل رنگدانه‌ ای،  عروقی یا ترکیبی می‌باشند پزشک از روش مناسب لیزر استفاده می‌کند.

درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم
درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی برای افرادی که سیاهی دور چشم آن ها دائمی و همیشگی است بسیار موثر می باشد. و برای افرادی که حلقه های سیاه و تیره  در افراد اطراف چشمشان خود نمایی می کند بسیار مناسب می باشد.  کربوکسی تراپی همان گونه که از نامش پیداست بر اساس گاز دی اکسید کربن استفاده می شود و جزء درمان های غیر جراحی محسوب می شود و با فرایند تزریق انجام می شود و سبب سرعت بهبودی و مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاه می شود.

مراحل درمان این گونه است که متخصص گاز دی اکسید کربن را توسط سرنگی ظریف به محل مورد درمان تزریق می کند و محتویات سرنگ به زیر پوست منتقل می شود.

کسانی که از روش کربوکسی تراپی برای درمان سیاهی دور چشم استفاده می کنند با سرعت بهبودی بالا،  برای بر طرف شدن حلقه های سیاه اطراف چشم مواجه شده اند و به مرور زمان شاهد پوستی صاف با قابلیت ارتجاعی شده اند.

مزایای کربوکسی تراپی

مزایای قابل توجه کربوکسی تراپی افزایش گردش خون در اطراف چشم،  تحریک پوست برای کلاژن سازی و از بین رفتن چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم می باشد.

در این روش از مقدار کمی دی اکسید کربن با  فشار کم استفاده می‌شود و هیچ ضرری برای بدن ندارد با قرار گرفتن ناحیه درمان در معرض اکسیژن زیاد سموم در این ناحیه سریعاً دفع می شود و سبب کلاژن سازی بیشتر می شود و نتیجه آن داشتن پوستی شاداب و سالم می باشد.

درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم
درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

بهترین کاندیدای درمان سیاهی دور چشم با کربوکسی تراپی

تیرگی دور چشم به دلیل وراثت و یا نازکی پوست ایجاد می شود .

در صورتی که تیرگی به دلیل عوامل محیطی مانند حساسیت های فصلی،  آرایش کردن و مراقبت نکردن مناسب از پوست باشد می توانید از کرم های روشن کننده استفاده کنید. البته لیزر های روشن کننده مانند کیوسوییچ و جلسات مکرر کربوکسی تراپی بسیار موثر می باشد. اگر علت دیگر یعنی نازکی پوست اطراف چشم سبب ایجاد حلقه های سیاه رنگ شود معمولا تزریق انواع فیلر مانند چربی و ژل توصیه می‌ شود. برخی افراد به دلیل افزایش سن،  قرار گرفتن در دوران بارداری و مقاوم بودن در برابر انسولین دچار سیاهی و تیرگی دور چشم می شوند. غالباً مصرف انواع داروها در دوران بارداری ممنوع است  و می‌توان مصرف کرم های با ترکیبات حاوی ویتامین ث و کرم های دور چشم را که حاوی آگالئیک اسید می باشد جایگزین کرد. اگرچه تاکنون عارضه ای در دوران بارداری با لیزر پوست گزارش نشده است اما متخصصان ما در کلینیک عظیمیه کرج  توصیه می کنند باید از هرنوع روش حتی روش های کم تهاجم در دوران بارداری پرهیز شود.

عوارض برطرف کردن سیاهی دور چشم با کربوکسی تراپی

کربوکسی یکی از روش های غیر تهاجمی و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد. طبق گزارشات به دست آمده کربوکسی‌تراپی هیچ ضرری برای بدن ندارد و عملی سر پایی است و در مدت ۳۰ دقیقه به پایان می رسد. هنگامی که پوست اطراف چشم مورد درمان قرار می گیرد ضربه های کوچکی مانند نبض در ناحیه درمان احساس خواهید کرد و حس ناخوشایندی خواهید داشت اما این احساس قابل تحمل است و پس از ۵ دقیقه برطرف می شود.

پس از انجام این عمل سریعاً گاز در محل تزریق جذب شده و مقداری ناحیه تزریق قرمز و متورم می شود.

اما این عارضه کاملاً طبیعی است. التهاب پوست سبب افزایش تولید کلاژن می شود. میزان کبودی در این ناحیه تقریباً ۲٪ است که پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود.

به طور کلی عوارض کربوکسی تراپی شامل مقداری التهاب،  قرمزی و سوزش پوست،  تورم و کبودی می باشد و پس از چند ساعت برطرف می‌شود.

کربوکسی تراپی یکی از روش های جوان سازی پوست و درمان سیاهی دور چشم است که در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج برای زیبا جویان ارائه می شود.  متخصصان و کادر درمانی ما با انواع تکنیک ها و روش های این فرایند زیبایی و درمانی آشنا هستند و مدرن ترین روش های درمانی و زیبایی را برای شما ارائه می دهند. همه دستگاه ها و تجهیزات پزشکی در کلینیک عظیمیه کرج از بهترین برندهای جهانی می باشد.  بنابراین بدون شک می توان گفت که کلینیک عظیمیه کرج یکی از بهترین مراکز زیبایی و جوانسازی پوست در ایران می باشد.

 درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم
درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

هزینه‌های درمان سیاهی دور چشم با کربوکسی تراپی چقدر است؟

هزینه این فرآیند  زیبایی و درمانی به میزان شدت و روش های درمانی برای هر فرد بستگی دارد و بر اساس مشکلات پوستی تعیین می شود. هزینه ها در هر کلینیک و مرکز تخصصی بر اساس تعداد جلسات،  وسعت پوست،  میزان تیرگی دور چشم،  میزان مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را حاصل کنید.

مراقبت های قبل و بعد از درمان سیاهی دور چشم با کربوکسی تراپی

قبل از انجام کربوکسی تراپی نیاز به آمادگی خاصی ندارید و بر اساس میزان سیاهی دور چشم ممکن است پزشک توصیه های لازم را ارائه دهد بهتر است یک هفته قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی بعد از مصرف داروهایی از قبیل ایبوپروفن و ژلوفن داروهای ضد التهابی و یا رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید چون این داروها احتمال کبودی پس از کربوکسی تراپی افزایش می دهد

از ویژگی های بی نظیر کربوکسی تراپی این است که بعد از درمان زیاد به مراقبت و محدودیت خاصی ندارید البته تا ۴ ساعت پس از کربوکسی تراپی نباید در مجاورت هوای سرد قرار بگیری و تا ۲۴ ساعت از رفتن به حمام داغ یا استخر بپرهیزید

اثرات و نتایج

در مورد برطرف کردن سیاهی دور چشم ها با  کربوکسی تراپی باید گفت که اگر

  • عادت های روزانه خود را تغییر دهید.
  • رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.
  • ورزش کنید .
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

می توانید ماندگاری این روش زیبایی را چندین سال افزایش دهید.

دوره نقاهت پس از درمان سیاهی دور چشم با کربوکسی تراپی چقدر است؟

فرایند زیبایی و درمانی کربوکسی تراپی بدون درد و حتی بدون نیاز به بی حسی انجام می شود.  اگر شما تحمل درد کمی را نداشته باشید متخصصان از بی  حسی موضعی استفاده می کند تا شرایط مناسب را برای شما محیا کنند.  فقط در هنگام انجام عمل کربوکسی تراپی حس می کنید که چشم های شما متورم شده است این احساس مانند زمانی است که گریه کرده اید. این مشکل در مدت زمان کوتاهی و پس از ده دقیقه از بین میرود . عوارض جانبی کربوکسی تراپی پس از چند ساعت برطرف می‌شود و شما بدون نیاز به استراحت و دوره نقاهت در منزل ندارید . شما می توانید فعالیت های روزانه خود را بدون محدودیت انجام آید.  اما تاچندساعت در مجاورت هوای سرد قرار نگیرید زیرا تاثیرات کربوکسی تراپی را کاهش می دهد.

تعداد جلسات درمان سیاهی دور چشم با کربوکسی تراپی چقدر است؟

برای برطرف کردن تیرگی ها و حلقه های سیاه رنگ در زیر چشم با کمک روش کربوکسی تراپی ۴ تا ۸ جلسه درمانی با فواصل دوتا ۴ هفته ای تعیین می شود.  تعداد جلسات درمانی بر اساس ناحیه درمان شدت و تیرگی تعیین می شود.  شما در طی هر جلسه درمانی متوجه تاثیرات بی نظیر کربوکسی تراپی خواهید شد.  زیرا پس از تزریق گاز دی اکسید کربن در زیر پوست سریع توسط بافت ها جذب می شود و پوست در معرض اکسیژن بیشتر قرار می گیرد . پس نتایج در مدت زمان کوتاهی مشاهده می‌شود. بنابراین کربوکسی‌تراپی یکی از روش های سریع و موثر درمانی و زیبایی محسوب می‌شود و برای زیبایی،  جوانسازی و و روشن شدن پوست بسیار موثر می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 18 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicazimieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicazymyh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicazymyh.ir/wseh

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

علت جوش در نقاط مختلف صورت
شیدینگ لب گوشتی
فیشیال صورت در منزل برای پوست خشک
علل ناتوانی جنسی آقایان
لیفت سینه با ورزش
کمبود چه ویتامینی باعث خال می شود

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی عظیمیه کرج
  • 09120043630-02691010251
  • info@clinicazymyh.ir