آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

آیا میدانید که با تحلیل رفتن چربی های صورت علائم پیری در چهره شما مشاهده می‌شود؟ همراه با افزایش سن به دلیل کاهش کلاژن و حالت ارتجاعی پوست بافت های پوستی نازک تر می شوند و شما شاهد چین و چروک ها و خطوط در اطراف دهان و بینی، گونه و چشم ها خود خواهید بود. این خطوط به مرور زمان عمیق تر می شوند و به وضوح در چهره مشاهده خواهند شد. یکی از روش های موثر، تزریق فیلر های پوستی است که بتوان چربی های از دست رفته صورت را به نحوی جبران کرد و چین و چروک های صورت را از بین برد. رفع چین و چروک یکی از کاربرد های استفاده از فیلر های پوستی است و در جهت حجم دهی به لب ها، بالا کشیدن ابرو، رفع فرورفتگی های سطح پوست و موارد دیگر کاربرد دارد. که در ادامه مطلب در مورد کاربرد های آن گفت ‌و گو خواهیم کرد .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج

تزریق ژل چیست؟

فیلر های پوستی نوعی حجم دهنده یا پرکننده پوستی است که از نظر ظاهری شبیه ژل هستند و سبب زیبایی و جوانسازی پوست خواهند شد. با استفاده از فیلر های پوستی می توان چربی هایی که به دلایل مختلفی تحلیل رفته اند، چین و چروک هایی که بر سطح پوست ایجاد شده است، انحنای سطحی کانتور صورت و بدن را به شکل قبل بازگرداند.این روش به دلیل هزینه مقرون به صرفه و عوارضی ناچیز شاید به طور سالیانه میلیون ها نفر اعم از خانم‌ ها و آقایان از این روش زیبایی بهره مند می شوند. یکی از نکات جالب در مورد تزریق فیلر های پوستی این است که پس از بوتاکس جزء پرطرفدارترین روش های جوانسازی و زیبایی پوست محسوب می شود.

کاربردهای تزریق ژل

افراد زیادی از فیلر های پوستی را برای از بین بردن چین و چروک های صورت و یا پر کردن خطوط مورد استفاده قرار می دهند و نتایج بی نظیری به همراه خواهد داشت و در جوانسازی پوست کارایی بالایی دارد.

کاربرد های زیادی از ژل ها توسط سازمان غذا و دارو ی آمریکا (FDA )مورد تایید قرار گرفته است. اما تاکنون برخی از کاربرد های آن ها تایید نشده است  اما اثرگذاری و ایمنی بالایی دارند. در ادامه مطلب ما شما را با انواع کاربرد های تزریق ژل در جهت جوانسازی پوست آشنا می کنیم.

 کاربرد تزریق ژل

کاربرد هایی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA )مورد تایید قرار گرفته است

  • استفاده از ژل ها برای حجم دهی

این ژل های پوستی را می توان برای افزایش حجم لب ها ، گونه ها و چانه مورد استفاده قرار داد. افراد زیادی این عمل را به نام پروتز می شناسند.

  • بر طرف کردن چین و چروک ها

با تزریق کردن ژل می‌توانید چین و چروک هایی که در سطح پیشانی، بین دو ابرو،  اطراف لب و بینی ایجاد شده است برطرف کنید. حجم دهی به صورت یکی از دلایل پیری پوست و کم شدن حجم چربی های صورت می باشد. این عامل جزء نا خوشایند ترین نشانه‌ های پیری است که معمولاً در گونه ها،  پلک ها و  لب ها مشاهده می‌ شود.‌ با تزریق ژل می توان به راحتی چربی های از دست رفته را در مدت زمان کوتاهی برطرف کرد.

همچنین عمل سیاهی و گودی زیر چشم را بر‌ طرف می‌ کند و در جهت بالا کشیدن ابرو و فرورفتگی های سطح پوست،  صورت و گردن کاربرد دارد.

  • جوانسازی دست ها

فیلر های پوستی به غیر از زیبا سازی و جوانی پوست صورت در جهت جوانسازی پوست بدن نیز کارایی دارد .‌تنها جوان سازی پوست دست توسط سازمان غذا و دارو در بدن تایید شده است و سایر روش های که در ادامه مطلب بیان می کنیم هنوز قابل تایید نیستند .‌

  • زیبایی بینی

یکی از کاربرد های جالب و مهم تزریق کردن ژل اصلاح و بازسازی فرم بینی بدون جراحی می باشد.

کاربرد های دیگر تزریق ژل که توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار نگرفته اند دلیل بر این نیست که این روش ها پر خطر یا نا مناسب هستند. این سازمان برای تایید کردن یک روش درمانی و دارو های مصرفی باید از شرایط خاصی پیروی کنند که در برخی مواقع سبب عدم تایید آن ها خواهد شد.  همه متخصصان باید پیرو قوانین سازمان غذا و دارو باشند و نسبت به قوانین آن مسئولیت‌ پذیر باشند. این کاربرد ها شامل موارد زیر می باشد.

  • افزایش سایز سینه ها
  • افزایش سایز باسن
  • افزایش حجم پاها
  • تقویت عضلات استخوان، تاندون ها و رباط ها

clinicazymyh.ir

 ترکیبات فیلر های پوستی چیست؟

در حال حاضر فیلر های پوستی در انواع متنوعی وجود دارند که توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته است.  در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج  از این محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد که توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته است. همچنین نسبت به تحقیقات به دست آمده استفاده طولانی مدت از آن ها هیچ خطری به همراه ندارد.  پس حتما قبل از تزریق ژل،  ژل هایی که توسط این سازمان مورد تایید قرار گرفته است استفاده کنید و باید به این نکته توجه کنید که در مکان های تخصصی و توسط بهترین متخصصان پوست و مو این روش ها  مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلر های پوستی به طور کلی در دو دسته قرار می‌گیرند که بر اساس اجزای تشکیل دهنده و میزان ماندگاری دسته بندی می شوند. در ادامه مطلب شما را با گروه بندی فیلر ها و ژل هایی  که از تلفیق هر دو دسته تشکیل شده اند آشنا می کنیم.

اکثر فیلر ها ماندگاری موقتی دارند زیرا ترکیبات آن به مرور زمان در بدن جذب و دفع می شوند. فقط یکی از فیلرهای دائمی  توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته است. زیرا  از موادی درست شده است که در بدن جذب نمی شوند. همچنین بعضی از فیلر ها به غیر از مواد تشکیل دهنده آن ها حاوی لیدوکائین هستند  که برای از بین رفتن درد در هنگام تزریق کاربرد دارد.

۱. فیلر های غیر قابل جذب یا دائمی

امروزه این فیلر ها  به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا با عوارض و خطرات زیادی همراه است که در طی مطلب در مورد آن ها صحبت می کنیم.

ژل های دائمی معمولاً ایمنی پایینی دارند بنابراین توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار نگرفته است. اگر چه اکثر فیلر های دائمی مورد تایید اتحادیه اروپا و استرالیا می باشند. یکی از نکات مهمی که باید در مورد تاییدیه اتحادیه اروپا گفت این است که در این اتحادیه قوانین بهداشتی و فرایند تولید محصول را  تایید کرده   اما تاییدی بر اثر گذاری و یا عدم عوارض در مدت زمان کوتاه یا بلند ارائه نشده است و سازمان غذا و داروی آمریکا موارد بیان شده را تایید کرده است.

فیلر های غیرقابل جذب را بیشتر برای چین و چروک های عمیق مورد استفاده قرار می‌دهند و استفاده از آن ها برای رفع چروک های سطحی در سر تا سر دنیا ممنوع می باشد.

دانه‌های پلی متیل متاکریلات

پلی متیل متاکریلات جزء فیلر های دائمی هستند که توسط سازمان غذا و دارو تایید شده هستند. و برای رفع چین و چروک های عمیق مانند خط خنده کاربرد دارد.‌ البته اگر قوانین را در نظر نگیریم بعضی از کاربرد های دیگر این فیلر شامل موارد زیر می باشد .

  • پر کردن چین و چروک های اطراف لب( مورد تایید)
  • محو کردن جای آکنه و فرو رفتگی های سطح پوست
  • حجم دهی به لب ها

یکی از فیلر های تخریب ناپذیر PMMA  پلیمری مصنوعی است که  توسط بدن به خوبی تحمل می شوند. البته سیستم ایمنی بدن با هر ماده خارجی که به بدن تزریق می شود واکنش نشان می دهد. پس این عمل همراه با آلرژی های دارویی می باشد. شاید حتی بدن پس از تزریق پنی سیلین واکنش و حساسیت شدید نشان دهد. یکی از مسائل مهم تحمل تزریق توسط بدن می باشد. به دلیل سازگاری PMMA  این محصول برای لنز های چشم و سیمانی استخوان کاربرد دارد.

یکی از محصولات این فیلر که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد آرته فیل و یا بلافیل می باشد که هر دو یک نوع فیلر است و توسط یک شرکت تولید می شوند. آرته فیل از توپ های بسیار بسیار کوچکی ساخته شده است که از جنس BMMA می باشد. در این محصول از کلاژن گاوی و لیدوکائین استفاده شده است. عوارض استفاده از این ژل ها شامل کبودی،  قرمزی ، خارش و درد در ناحیه تزریق می باشد که پس از ۲۴ ساعت برطرف می شود. از عوارض نادر ژل ها می توان به مواردی همچون برآمدگی و حساس شدن پوست و بثورات جلدی در زمان طولانی اشاره کرد.  یکی از نگرانی های متقاضیان پس از تزریق ژل های دائمی گلوله گلوله شدن ژل در زیر پوست و یا درون دهان می باشد. این عارضه به ندرت و پس از ۵ سال بعد از تزریق اتفاق می‌ افتد که احتمال ایجاد این عارضه تنها یک درصد می باشد.‌ در صورتی این عارضه مشاهده می شود که تزریق ژل توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود.

سایر ژل های دائمی

ژل های دائمی دیگری مانند روغن سیلیکون که طرفداران  زیادی ندارد همچنین مورد تایید سازمان غذا و دارو نمی باشد،  می باشد. به همین دلیل ما توضیحاتی در مورد آن ارائه نخواهیم داد.

۲. فیلر های موقت یا قابل جذب

فیلر های موقت از موادی از قبیل هیالورونیک اسید، کلاژن، کلسیم هیدروکسی آپاتیت، پلی لاکتیک اسید یا چربی ساخته می شوند. تزریق چربی یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست  اجزاء مختلف صورت و بدن می باشد که در طی مقالات دیگر در مورد آن گفت و گو می کنید.  چربی ها جز فیلر های پوستی طبیعی هستند که نوعی ژل محسوب نمی شوند بنابراین در این مقاله در مورد آن صحبت نمی کنیم.

  • کلاژن

کلاژن نوعی پروتئین است و یکی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده پوست و بافت های بدن می باشد. این پروتئین وظیفه استحکام و قوام پوست را بر عهده دارد و در بافت های محکم مانند استخوان ها و غضروف ها سبب استحکام آن ها می ‌شود. وقتی میزان کلاژن در پوست کاهش یابد علائم پیری بر سطح پوست مشاهده می شود.

کلاژن از منابع حیوانی یا سلول های انسانی ساخته می شود و فیلر ایمنی برای تزریق در پوست می باشند. عوارض این فیلر ها کم است اما میزان ماندگاری آن ها بسیار کم است و تقریباً پس از ۳ تا ۴ ماه اثرات آن از بین می برد و نسبت به فیلر های دیگر ماندگاری پایین‌تری دارد. بنابراین کمتر از این فیلر استفاده می شود.

  • هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید نوعی پلی ساکارید است که در بافت های بدن از قبیل پوست و غضروف ها یافت می شود. وقتی این ماده را با آب مخلوط کنیم حالت ژله ای مانند و حجیم پیدا می کند و جزء فیلر های طبیعی محسوب می شود. پس ژل هیالورونیک اسید جزء پرطرفدارترین و ایمن ترین نوع ژل های تزریقی می باشد.

هیالورونیک اسید توسط باکتری ها در آزمایشگاه تولید می شوند و از منابع حیوانی بدست می آیند.  بهترین نوع ژل ها، ژل هایی هستند که با کمکی فرآیندهای شیمیایی ساختار شان تغییر می ‌کند و میزان ماندگاری آن ها افزایش می یابد. ژل های حاوی هیالورونیک اسید ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

  • هیدروکسی آپاتیت کلسیم

هیدروکسی آپاتیت کلسیم در دندان ها و استخوان های ما وجود دارد و نوعی ماده معدنی می باشد. این ماده همراه با کلاژن سبب استحکام استخوان ‌ها و دندان‌ها می‌ شود. این ماده با ترکیب ژل دیگری در جهت برطرف کردن خطوط و چین و چروک های سطحی پوست صورت و دست کاربرد دارد. تزریق ژل هیدروکسی آپاتیت پتاسیم نسبت به ژل های حاوی هیالورونیک اسید ماندگاری بیشتری دارد و تقریباً تا ۱۸ ماه اثرات آن باقی می ماند. تزریق ژل برای برجستگی لب ها استفاده نمی شود.

  • پلی لاکتیک اسید

پلی لاکتیک اسید نوعی پلیمر سازگار با بافت های بدن و زیست تخریب پذیر و مصنوعی می باشد. از این ماده برای نخ های بخیه جذبی و پیچ های استخوانی استفاده می کنند. تزریق این ژل به صورت چند تزریق در طول چند ماه انجام می شود. نتایج آن پس از چند هفته قابل مشاهده می باشد و تقریبا و ماندگاری آن دو سال است.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – تزریق ژل

بهترین برند برای تزریق ژل کدامند؟

اگر شما قصد دارید تزریق ژل را انجام دهید انتخاب ژل و میزان ماندگاری آن توسط شما تعیین می شود. پس باید برای انتخاب برند مناسب و نتایج مطلوب انواع ژل ها بشناسید و انتخاب آن را بر عهده پزشک بگذارید. زیرا پزشکان و متخصصان تجربه بیشتری در این زمینه دارند.

ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید است امروزه جزء پرطرفدارترین ژل های تزریقی می ‌باشد و متخصصان تزریق آن را پیشنهاد می‌ کنند. چون تزریقی این ژل ها راحت است و عوارض آن بسیار کم است. همچنین به دلیل طبیعی بودن و عدم حساسیت نتایج بی نظیر به همراه دارد. اگر شما از نتایج تزریق رضایت نداشته باشید و یا بدنتان نسبت به ژل های تزریقی حاوی هیالورونیک اسید حساسیت و واکنش نشان داد با کمک آنزیمی به نام هیالورونید ژل را از بدن تخلیه می کنند .

بهترین کاندیدای تزریق ژل چه کسانی ‌هستند؟

همه کسانی که به دلایل مختلف از قبیل افزایش سن، کاهش وزن و یا به طور ژنتیکی حجم چربی های قسمت های مختلف صورت و بدن خود را از دست داده اند و دوست دارند که به روز های جوانی خود بازگردند کاندیدای مناسبی برای تزریق می باشند. کسانی که نسبت به ژل های تزریقی دچار حساسیت می‌ شوند، همچنین خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند. کاندیدای مناسبی برای انجام این فرآیند زیبایی نیستند.  همچنین کسانی که نمی خواهند برای اصلاح فرم بینی خود از عمل جراحی استفاده کنند می‌توانند با تزریق کردن ژل به نقاط مختلف بینی به ترمیم و بازسازی فرم بینی بپردازند.

اگر شما تصمیم دارید از ژل های تزریقی استفاده کنید باید به این نکته توجه کنید . برای تزریق باید به مکان های تخصصی مراجعه کنید این مکان ها باید مجوز وزارت بهداشت را داشته باشد و همچنین از کادر حرفه ای و پزشکی مجرب بهره مند باشد. با کادر درمانی مجرب و پیرو بودن استاندارد های جهانی همچنین با استفاده از برندوها و مارک های مطلوب  می توانید نتایج بی نظیری حاصل کنید.

کلینیک زیبایی عظیمیه کرج جز بهترین کلینیک ها برای انواع روش های زیبایی و جوانسازی پوست می باشد.

در کنار انتخاب بهترین کلینیک برای تزریق ژل و زیبایی پوست باید پزشک، وضعیت بدنی شما، وضعیت پوست، سابقه بیماری و سلامتی عمومی را مورد بررسی قرار دهد. این موارد در جلسات مشاوره مورد بررسی قرار می‌گیرد و پزشک توضیحات لازم را در این زمینه برای شما ارائه خواهد داد.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – تزریق ژل

مراحل تزریق ژل

قبل از انجام هر روش درمانی و زیبایی باید در مورد کلینیکی که مراجعه می کنید و مهارت پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.

همچنین در طی جلسات از پزشک بخواهید تا در مورد نوع ژل و عوارض و نحوه مراقبت برای شما توضیحاتی ارائه دهد.  در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج متخصصان، شما را با مراحل درمان آشنا می کند تا شما بتوانید به راحتی انتظارات و اهداف خود را بیان کنید. در این کلینیک از بهترین برند ها و مارک های ژل استفاده می شود. تا شما کمترین عوارض را تجربه کنید. پس از مرحله مشاوره ناحیه تزریق بی حس می شود. البته برخی از ژل ها حاوی لیدوکائین است و نیاز به بی حسی ندارند. پزشک ژل تزریقی را در نقطه مورد نظر  تزریق می‌ کند و در صورت نیاز برای پخش کردن یکنواخت ژل در زیر پوست ناحیه درمان را ماساژ می دهد. همه مراحل تزریق به صورت سرپایی انجام می شود و شما می توانید بدون نیاز به بستری شدن و سپری کردن دوره نقاهت به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

 عوارض پس از تزریق ژل چیست؟

در طی مقاله شما با انواع ژل ها آشنا شدید و به این نتیجه رسیدیم که بهترین نوع ژل، ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد . این ژل ها از نظر سازگاری با بدن، هزینه ‌ها ، میزان ماندگاری و عوارض بسیار مناسب تر از ژل های دیگر می باشد. همچنین هیچ آسیبی به بافت های بدن وارد نمی کنند. اگر شما این فرایند زیبایی را در مکان های تخصصی و توسط افراد حرفه ای انجام دهید عوارض خاصی را تجربه نمی کنید. مقداری تورم، سوزش، التهاب و قرمزی از عوارض رایج این عمل است که در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.

کسانی که پس از تزریق ژل ،دچار حساسیت می شوند یا از نتایج تزریق راضی نیستند می توانند با کمک آنزیم هیالورونید  ژل را تخلیه کنند. این یکی از ویژگی‌های خاص ژل های تزریقی می باشد.

در صورت عدم مهارت پزشک در این زمینه شما با عوارضی مانند کبودی شدید،  نامتقارن شدن صورت و بدن، جمع شدن ژل در زیر پوست، خونریزی و آسیب های پوستی مواجه خواهید شد.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج – تزریق ژل

 هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه های تزریق  انواع ژل ها متفاوت می باشد. ژل ‌های حاوی هیالورونیک اسید هزینه مناسبی دارند و به همین دلیل جزء پرطرفدارترین روش های زیبایی محسوب می ‌شوند. هزینه ‌ها در این روش بر حسب عواملی مانند ناحیه تزریق، برند و مارک ژل، میزان مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک محاسبه می شود . برای آگاهی بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی عظیمیه کرج با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

 مراقبت های قبل از تزریق ژل

  • قبل از انجام این عمل زیبایی در مورد مهارت و تخصص پزشک خود و اعتبار کلینیک تحقیق کنید.
  • در جلسه مشاوره با پزشک در مورد نوع ژل، عوارض، مراقبت ها هزینه ها گفت و گو کنید.
  • پزشک را در جریان اهداف و نظرات خود قرار دهید .
  • اگر به ژل های حاوی هیالورونیک اسید و مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک را مطلع کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و پوست خود را کاملاً تمیز کنید .
  • اگر بیماری خاصی دارید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را آگاه کنید.
  • دو هفته قبل از تزریق از مصرف انواع دارو هایی و غذا هایی که باعث رقیق شدن خون می شود خودداری کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

بزرگ کردن آلت تناسلی
آیا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان امکان پذیر است؟
لیفت چشم
هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی
بزرگ کردن آلت تناسلی
بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل و چربی

 مراقبت های پس از تزریق ژل

  • از لمس کردن، ماساژ دادن و فشار دادن ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • تا ۳ روز از انجام فعالیت های ورزشی و سنگین به بپرهیزید.
  • در صورت بروز حساسیت و طولانی شدن عوارض تزریق سریعاً به پزشک مراجعه کنید.
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • از رفتن به حمام داغ سونا و جکوزی بپرهیزید.

اثرات و نتایج

شما پس از از پایان جلسه تزریق می توانید اثرات تزریق را مشاهده کنید. البته تا دو روز با تورم و مقداری کبودی در ناحیه تزریق مواجه می شوید. پس از رفع این عوارض شما نتایج قطعی تزریق را مشاهده خواهید کرد. البته یک هفته طول می‌ کشد تا ژل های تزریقی با بافت بدن یکی شوند تا شما به نتایج مورد نظر خود دست یابید . بهترین ژل های تزریقی حاوی هیالورونیک اسید می باشد که ماندگاری آن ها ۹ تا ۱۸ ماه می باشد. ماندگاری ژل های حاوی کلاژن سه تا چهار ماه و هیدروکسی آپاتیت کلسیم ۱۸ ماه و پلی لاکتیک اسید دو سال می باشد.

دوره نقاهت پس از تزریق ژل چقدر است؟

انواع ژل ها با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی تزریق می شود. بنابراین پس از انجام آن می توان فعالیت های روزانه را آغاز کرد. سعی کنید پس از تزریق ژل مایعات زیاد بنوشید. ژل های حاوی هیالورونیک اسید پس از ترکیب با آب بدن حجیم می شوند و نتایجی طبیعی و زیبا به همراه دارد.  برای کاهش میزان تورم و کبودی و همچنین مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاه در می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.  سعی کنید تا مدتی از قرار گرفتن در هوای گرم، رفتن به حمام داغ و جکوزی بپرهیزید.  در صورت مشاهده عوارض به مدت طولانی بهتر است پزشک را در جریان قرار دهید.

تعداد جلسات تزریق ژل چقدر است؟

قبل از اقدام به تزریق همه شرایط و وضعیت جسمانی توسط پزشک مورد بررسی قرار می‌ گیرد و پزشک بر اساس بافت بدن، سن افراد، وضعیت عمومی به تزریق می پردازد. تزریق ژل در طی یک جلسه انجام می شود .مدت زمان آن به ناحیه تزریق بستگی دارد. ژل های پلی لاکتیک اسید به صورت چند تزریق در طول چند ماه انجام می شود و نتایج آن پس از چند هفته مشاهده می شود. شما می توانید پس از پایان دوره ماندگاری تزریق، این عمل را مجدداً تکرار کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02691010251

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 18 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicazimieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی عظیمیه کرج توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicazymyh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicazymyh.ir/b6xo

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicazymyh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicazymyh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/Clinicazymyh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

علت جوش در نقاط مختلف صورت
شیدینگ لب گوشتی
فیشیال صورت در منزل برای پوست خشک
علل ناتوانی جنسی آقایان
لیفت سینه با ورزش
کمبود چه ویتامینی باعث خال می شود

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کلینیک زیبایی عظیمیه کرج
  • 09120043630-02691010251
  • info@clinicazymyh.ir